Szanowni Panowie zbierając wszystkie uwagi i przemyślenia zawarte w tym wątku oraz z opierając się na moich doświadczeniach :
- przy klimatroniku nie jest zalecane używanie pianek, ponieważ w niektórych wozidłach może ulec uszkodzeniu elektronika.
- przed ozonowaniem należy wymienić filtr kabinowy
- ozonator nie powinien być mniejszy niż 800mg/h, zalecany powyżej 2g/h, czas ozonowania od 15-30minut.
- ozonowanie przeprowadzać na wewnętrznym nawiewie.
- zalecane położenie ozonatora fotel pasażera
- po ozonowaniu przewietrzyć pojazd (czas rozpadu ozonu około 30 minut)
- ozonowanie przeprowadzać przynajmniej raz w roku w połączeniu z wymianą filtra kabinowego.
PS.
co do ultradźwięków to mam raczej mieszane uczucia wykonywałem w dwóch swoich autach i efekt w porównaniu z porządnym ozonowaniem był mniej spektakularny, żeby nie powiedzieć mizerny (być może słaby fachowiec to wykonywał).