Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [mkI] [Mk1] Defekt usterka stała, zapłonnik poduszki powietrznej poziom 1 Przerwa  (Przeczytany 3624 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Piotr Krawczyk

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 375
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Posiadany samochód: Citroen C5 2.0 HDi 2002r Kombi
  • Miejscowość: Bydgoszcz
"Defekt usterka stała, zapłonnik poduszki powietrznej poziom 1 Przerwa"

Taki komunikat pokazał komputer ma ktoś jakiś pomysł co może dolegać ? gdzie szukać usterki ? pod poduchą wszystko OK,  





P.S Marcin dzięki za wywalenie poprzedniego tematu :-)

Offline Mariusz Szawernoga

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 600
  • Skąd: wrocław
  • Posiadany samochód: C4 II 1.6 HDI i trochę innego sprzętu
  • Zainteresowania: samochody , fotografia
  • Miejscowość: wrocław
taśma od poduszki w kierownicy prawdopodobnie . to czesty przypadek przy dużym przebiegu .
"Ludzie nadal będą używać koni. Samochód to tylko ciekawostka, przelotna moda"

Offline Piotr Krawczyk

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 375
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Posiadany samochód: Citroen C5 2.0 HDi 2002r Kombi
  • Miejscowość: Bydgoszcz
zdjąłem kierownicę i przełącznik zespolony, nic szczególnego nie zauważyłem ani nie zrobiłem, po czym komputer nie pokazuje już błędu, ani w pamięci nie pojawiają się nowe. także na razie sobie to odpuszczam.

Offline Paweł Łukaszuk

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 58
  • Posiadany samochód: C5 2.0 16v '03
  • Miejscowość: Biała Podlaska
Pozwolę sobie na podpięcie się do tematu.
Pojawił się komunikat "Usterka stała, zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy poziom 1 Przerwa". Kod usterki P1801.
Kostki po fotelem sprawdzone, czyli rozpięte i ponownie wpięte. Błąd nadal występuje. Jak sprawdzić taśmę pod kierownicą, na przejście? Czy jest jakieś newralgiczne miejsce uszkodzenia taśmy? Tylko wymiana czy może jest metoda naprawy?

Offline Błażej Banisz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 4 594
  • Skąd: Gliwice
  • Posiadany samochód: C4 1.6 VTI 120KM 2009r; C5 2.0HDI (RHF) kombi 2010; Nieruchomość garażowa CX 1977 2.4ie; Służbowo 508SW R8 2.0BHDI
  • Miejscowość: Gliwice
Paweł tu bym bardziej obstawiał błąd w module com2000 - przełączniku zespolonym, niż z wtyczkami pod siedzeniami...
Ilu ludzi przypada na jednego człowieka?

Offline Paweł Łukaszuk

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 58
  • Posiadany samochód: C5 2.0 16v '03
  • Miejscowość: Biała Podlaska
Czyli, co mam sprawdzić?

Offline Błażej Banisz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 4 594
  • Skąd: Gliwice
  • Posiadany samochód: C4 1.6 VTI 120KM 2009r; C5 2.0HDI (RHF) kombi 2010; Nieruchomość garażowa CX 1977 2.4ie; Służbowo 508SW R8 2.0BHDI
  • Miejscowość: Gliwice
Taśma przy przełączniku zespolonym jest pierwszym podejrzanym.
Ilu ludzi przypada na jednego człowieka?

Offline Paweł Łukaszuk

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 58
  • Posiadany samochód: C5 2.0 16v '03
  • Miejscowość: Biała Podlaska
Czy taśma pasuje od innych cytrynek ?

Offline Rafał Dumała

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 136
  • Skąd: Legionowo
  • Posiadany samochód: C5 2.0 HDI 2004
  • Zainteresowania: Elektronika, motoryzacja, IT
  • Miejscowość: Warszawa
Nie jestem pewny czy w MK1 jest tak samo ale w Peugeocie 508 jak urwałem taśmę to musiałem kupić cały przełącznik. Dało się wymienić taśmę z kawałkiem elektroniki ale nie dało się jej oddzielnie kupić i trzeba było uważać na wersję bo były różne.

Offline Piotr Osiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 182
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 MKI 2002 2.0HDI
  • Miejscowość: Warszawa
Taśmę niby da się kupić, ale potrafi nie pasować i trzeba trochę porzeźbić i  jest zabawa z lutowaniem.
Lexia, VCDS, MPPS