Cześć,
Pacjent to C5 X7 EX z 10.2008r. , 2.0 HDI, sedan.
Problem: wczoraj, ni stąd ni zowąd, padła pompka spryskiwacza (przedniej szyby). Po podciągnięciu manetki machają wycieraczki, spryskuje reflektory a szyba ... sucha. Nie słychac pompki, bezpiecznik sprawny.
Czy to może być kwestia jakiegoś przekaźnika? Czy może jednak ta kwestia odpada, kiedy wycieraczki pracują?
Czy dobrze rozumiem, że auto jest wyposażone w dwie pompki tj. jedna służy do spryskiwania przedniej szyby a druga do spryskiwania reflektorów (ta funkcja akurat działa)?
Jeśli są dwie pompki to jaki sposób mogę rozpoznać, którą wymienić (różnią się kształtem, kolorem, umiejscowieniem itp)?
Widzę w necie, że są zasadniczo dwa rodzaje pompek tj. takie, które mają jedno i takie z dwoma wyprowadzeniami do rurek - jaka może być u mnie?
Może uda mi się wymiana po zdjęciu jedynie nadkola.