Hm....Sprawdzę ten trop
Na zdjęciach widzę, że u mnie jest na jednym 113 a za jakiś czas na drugim 120. Za katalizatorem.
O to chodzi?
Finalnie auto u mechanika. Będzie wyjmował FAP-a do regeneracji.
Czy może ktoś zerknąć na moje korekcje?
Zastanawia mnie ten pierwszy wtrysk, że wisi cały czas na wartości 0.03.
Aktualizacja
Po wyjęciu FAPa i przy okazji zarknieciu do otworów po rurkach różnicy ciśnienia, ukazał się olej. W związku z powyższym turbina poszła do regeneracji, rurki jej zasilającej i do mycia intercoller. Zobaczymy jak sztanga.
Hm....Sprawdzę ten trop
Na zdjęciach widzę, że u mnie jest na jednym 113 a za jakiś czas na drugim 120. Za katalizatorem.
O to chodzi?
Finalnie auto u mechanika. Będzie wyjmował FAP-a do regeneracji.
Czy może ktoś zerknąć na moje korekcje?
Zastanawia mnie ten pierwszy wtrysk, że wisi cały czas na wartości 0.03.
Aktualizacja
Po wyjęciu FAPa i przy okazji zarknieciu do otworów po rurkach różnicy ciśnienia, ukazał się olej. W związku z powyższym turbina poszła do regeneracji, rurki jej zasilającej i do mycia intercoller. Zobaczymy jak sztanga.