Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK II => Wątek zaczęty przez: Paweł Konowalczyk w Sierpień 25, 2019, 01:18:02
-
Witam
Mam problem jak w temacie. Kilka dni temu byłem na przeglądzie. Na rolkach hamulce przód bez zastrzeżeń. Jednak diagnosta będac w kanale zauważył iż klocki od wewnętrznej strony robią węższy ślad niż od strony zewnętrznej o około 1 cm.
Nie miał podstaw aby nie podbić przeglądu, ale nie w tym rzecz.
Mając przyrząd do wkręcania i wykręcania tłoka przód, rozebrałem i stwierdziłem iż od środka klocki są nierówno starte.
Kładąc klocek na stole z jednej strony będzie grubszy o około 4 mm niż z drugiej .
Tarcze Bosch, klocki Bosch przebieg ok. 70.000 km
Co może być powodem ?
-
Zaciski skantowane, stały problem z C5
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
-
Zaciski skantowane, stały problem z C5
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
Skantowane zaciski występują z tyłu. To już mam za sobą- nowe tarcze, klocki pozamieniane stronami itp
-
Korozja tarcz. Przetoczyć lekko, nowe klocki. Wyczyścić miejsca styku klocków z jarzmem i prowadnice.
-
Tłoczki się nie cofają tak jak powinny i tra klocki. Zaciski do regeneracji. Wyjąć tłoczki wypolerować zaciski w środku, założyć nowe reperaturki tłoczków. Można to w prosty sposób sprawdzić, próbując wcisnąć tłoczek. Jak idzie ciężko to potwierdza się moja teoria.
-
Powodzenia we wciskaniu tłoczka z przodu w C5 ;) Możesz siłować się ile wlezie, nie pójdzie. Tu trzeba wkręcać. ;)
-
Jak ktoś wie o co chodzi to sobie poradzi. Jak ktoś tego w życiu nie robił to będzie mnie łapał za słówka.
-
Jak ktoś wie o co chodzi to sobie poradzi.
Jak ktoś nie wie, to poczyta forum i bazując na Twojej wypowiedzi będzie próbował je wcisnąć. Jeżeli odpisujesz, to pamiętaj o tym- tu nie ma żadnej złośliwości i nikt się nie czepia.
-
Ja też się nie czepiam, i też bez żadnej złośliwości odpisałem. Dla mnie pewne rzeczy są oczywiste, to znaczy że jak zacisk jest z hamulcem ręcznym to ma wkręcane tłoczki.