Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.  (Przeczytany 476468 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Offline Sebastian Barski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 51
  • Skąd: Skrzeszew
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK III (X7) 2.0 HDI Exclusive Tourer
  • Miejscowość: Skrzeszew
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1275 dnia: Wrzesień 17, 2018, 08:59:16 »
auto wygląda solidnie, środek niezniszczony, niski przebieg, jeżeli opis sie zgadza ze stanem faktycznym to fajna sztuka. Nie wiem tylko czy cena nie jest za wysoka, nawet jezeli sprzedawca opuści w okolice 7000 euro, to auto po sprowadzeniu, akcyzie i rejestracji wyjdzie 33000 pln, do tego dolicz przeglad startowy (ja bym wrzucił 1000 pln) + ubezpieczenie. Co do konfiguracji (obsługi, trwałości, serwisowania itp.) z tą skrzynią sie nie wypowiadam, ale na pewno osiągi są słabe + duże spalanie, brat miał kiedyś 2.0 w CII z automatem, strasznie dużo ten samochód palił...
pozdrawiam,
Sebastian

Offline Arnold Będykowski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 11
  • Skąd: Kołobrzeg
  • Posiadany samochód: C5 (x7) 2.0 HDI 136km. Kombi
  • Miejscowość: Kołobrzeg
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1276 dnia: Wrzesień 17, 2018, 14:09:54 »
To prawda cena dość wysoka ale zawsze coś można ponegocjować.
Obawiam się tylko tego automatu 4 biegowego że będzie za słaby by pociągnąć tą masę.
Sporo ofert jest z silnikiem 2.0 HDI 136km. Jak jest z trwałością takiego silnika. Większość aut ma około 230 tys. Jak to się ma np do wtryskiwaczy które podobno są dość kosztowne.
To przykładowa oferta która mnie zaciekawiła:
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/citroen/m1315772110-citroen-c5-bwj-2009-2-0-hdif-136-pk-ligne-business-clima-cru.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 17, 2018, 14:37:58 wysłana przez Arnold Będykowski »

Offline Marcin Kaszka

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 684
  • Skąd: Chojnów/Legnica
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 '14r. MK3 2.2HDi CHIP 225KM/551Nm AM6 sedan
  • Miejscowość: Chojnów/Legnica
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1277 dnia: Wrzesień 17, 2018, 14:31:08 »
Co do skrzyni AL4 z benzyną 2.0, to konstrukcja sprawdzona, której ewentualna naprawa jest skuteczna i niedroga. Ma przyłączony silnik który jej nie zmęczy.

2.0 HDi to jeden z najlepszych silników na rynku, to za odpowiedź powinno Ci wystarczyć. Z wtryskiwaczami jest tak, że im mocniejszy silnik tym są droższe i trudniejsze w regenracji, akurat podany przez Ciebie model do najmocniejszych nie należy. Ale to chyba nie jest problem z tym silnikiem, zwracaj uwagę na stan ogólny auta, wtryskiwacze jak i cały silnik raczej są trwałe.

Pozdrawiam,
Marcin

C5 X7 MK3 '14r. 2.2HDi AM6 sedan
C4 Picasso II MK2 '16r. 2.0HDi EAT6
C4 Picasso II MK2 '14r. 1.6HDi MCP

Offline Arnold Będykowski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 11
  • Skąd: Kołobrzeg
  • Posiadany samochód: C5 (x7) 2.0 HDI 136km. Kombi
  • Miejscowość: Kołobrzeg
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1278 dnia: Wrzesień 17, 2018, 21:20:43 »
Czyli raczej nie ma czego się obawiać w skrzyni AL4 w wersji z 2 litrową benzyną.
A z tego co piszecie silnik 2.0 HDI też uważany jest za trwałą jednostkę. Dzięki wszystkim za odpowiedź. Czas więc ruszać do NL w poszukiwaniu C5 która będzie w zadbanym stanie.

Offline Daniel Bakiera

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 266
  • Skąd: Pruszków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 Tourer 2.0 HDi 140KM 2009r, były Citroen C5 2.0 HDi, Citroen Xantia 1.9 TD 1994
  • Zainteresowania: motoryzacja, muzyka
  • Miejscowość: Pruszków
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1279 dnia: Wrzesień 18, 2018, 07:10:29 »
Przeglądając sieć, trafiłem ostatnio na taki oto film https://www.youtube.com/watch?v=0DckFKcn6Gw  . Może kogoś zainteresuje.

Offline Sebastian Barski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 51
  • Skąd: Skrzeszew
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK III (X7) 2.0 HDI Exclusive Tourer
  • Miejscowość: Skrzeszew
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1280 dnia: Wrzesień 18, 2018, 12:39:37 »
dokładnie, generalnie auta na zachodzie są droższe niz u nas, większość sprowadzonych musiała z jakieśgoś powodu być sprzedana taniej, tak żeby handlarz naprawił, sprzedał u nas i jeszcze zarobił (dochodzą jeszcze do tego wałki na VAT).

Jeżeli ten czarny jest za 8000 euro to cena w pln na chwile obecną 34500 + akcyza jakieś 600-800 pln + przejazd z niemiec około 1000 pln (tablice + ubezpieczenie ok. 100 euro + paliwo), rejestracja 256 pln + tłumaczenie dokumentów 100 pln + przegląd w polsce 150 pln = 36800, do tego należy doliczyć pakiet startowy, zawsze coś wyjdzie, 1000 pln minimum, i na koniec ubezpieczenie
pozdrawiam,
Sebastian

Offline Sebastian Barski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 51
  • Skąd: Skrzeszew
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK III (X7) 2.0 HDI Exclusive Tourer
  • Miejscowość: Skrzeszew
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1281 dnia: Wrzesień 18, 2018, 15:31:35 »
kalkulacja jest jak sprowadzisz samemu, wiec możemy wykluczyć oszustów, chyba że kupimy z placu "od turka" :) tam zazwyczaj wszystko jest możliwe, oni wiedza że samochód opuszcza niemcy i nikt nie wróci z reklamacją....tam kupują tylko polacy i inne nacje, po 8 samochodów na lawetę i na ukrainę :)
pozdrawiam,
Sebastian

Offline Daniel Bakiera

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 266
  • Skąd: Pruszków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 Tourer 2.0 HDi 140KM 2009r, były Citroen C5 2.0 HDi, Citroen Xantia 1.9 TD 1994
  • Zainteresowania: motoryzacja, muzyka
  • Miejscowość: Pruszków
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1282 dnia: Wrzesień 19, 2018, 05:08:29 »
Materiał pokazuje także to, że nie wszystkie auta sprowadzane do Polski, muszą mieć ponad 250-300tys. kilometrów. Wystarczy szukać i trochę więcej zapłacić.

Offline Sebastian Barski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 51
  • Skąd: Skrzeszew
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK III (X7) 2.0 HDI Exclusive Tourer
  • Miejscowość: Skrzeszew
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1283 dnia: Wrzesień 19, 2018, 08:41:21 »
zgadza się, mój 2012 rok, kupiłem w zeszłym roku, 100% oryginalne 109 tysięcy, teraz już dobijam do 130 tysi :)
pozdrawiam,
Sebastian

Offline Marcin Kaszka

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 684
  • Skąd: Chojnów/Legnica
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 '14r. MK3 2.2HDi CHIP 225KM/551Nm AM6 sedan
  • Miejscowość: Chojnów/Legnica
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1284 dnia: Wrzesień 20, 2018, 13:33:00 »
Albo sukcesywnie co rok po trochę,  dla tańszego ubezpieczenia.
Pozdrawiam,
Marcin

C5 X7 MK3 '14r. 2.2HDi AM6 sedan
C4 Picasso II MK2 '16r. 2.0HDi EAT6
C4 Picasso II MK2 '14r. 1.6HDi MCP

Offline Sebastian Barski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 51
  • Skąd: Skrzeszew
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK III (X7) 2.0 HDI Exclusive Tourer
  • Miejscowość: Skrzeszew
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1285 dnia: Wrzesień 21, 2018, 08:53:40 »
Skąd ta pewność że  przebiegi w komisie nawet przy salonie są oryginalne?  Nie mówię że te nie są ale za granicą też się cofa liczniki tylko tam są młodsze auta i robi się to bardziej z głową.
swojego auta jestem pewien, co do innych się nie wypowiadam. Nie wyobrażam sobie żeby poważany komis lub salon przy ASO świadomie cofał w niemczech liczniki, kary są wysokie i utrata prestiżu, tym bardziej teraz gdy w sieci nic nie ginie.
pozdrawiam,
Sebastian

Offline Sebastian Barski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 51
  • Skąd: Skrzeszew
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK III (X7) 2.0 HDI Exclusive Tourer
  • Miejscowość: Skrzeszew
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1286 dnia: Wrzesień 21, 2018, 08:56:25 »
Mój znajomy elektryk mówi że jeszcze tyle roboty z licznikami nie miał co od czasu wprowadzania przebiegu do bazy podczas przeglądu  :D

no właśnie to jest nasza domena :) cofnąć licznik, wyciąć DPF, zlać olej dołem i ten sam wlać górą itd itd.
pozdrawiam,
Sebastian

Offline Daniel Bakiera

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 266
  • Skąd: Pruszków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 Tourer 2.0 HDi 140KM 2009r, były Citroen C5 2.0 HDi, Citroen Xantia 1.9 TD 1994
  • Zainteresowania: motoryzacja, muzyka
  • Miejscowość: Pruszków
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1287 dnia: Wrzesień 22, 2018, 05:09:32 »
Finał pojedynku z wcześniej zamieszczonego filmu https://www.youtube.com/watch?v=dxYm1bT7LjE

Offline Roman Kłosiński

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 382
  • Skąd: Gdańsk
  • Posiadany samochód: C5 X7 2,0 HDI 163KM Tourer manu; C5 X7 2,0 HDI 163KM Sedan; BX 1,6, ....... użytkownik marki od 89r
  • Zainteresowania: Motoryzacja, Elektronika
  • Miejscowość: Gdańsk
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1288 dnia: Wrzesień 22, 2018, 22:50:43 »
Skąd ta pewność że  przebiegi w komisie nawet przy salonie są oryginalne?  Nie mówię że te nie są ale za granicą też się cofa liczniki tylko tam są młodsze auta i robi się to bardziej z głową.
swojego auta jestem pewien, co do innych się nie wypowiadam. Nie wyobrażam sobie żeby poważany komis lub salon przy ASO świadomie cofał w niemczech liczniki, kary są wysokie i utrata prestiżu, tym bardziej teraz gdy w sieci nic nie ginie.
Przecież salon nie jeździ i nie eksploatuje dany samochód, tylko pośredniczy w jego sprzedaży i może tylko ufać byłemu właścicielowi. Jak tu wcześniej wspomniano modne jest korygowanie przebiegu na bieżąco aby nie podpadło.
Teraz nawet nie jest problem kupić taki przyrząd za przyzwoite zł.
Co do salonów w Niemczech to naocznie widziałem napis auto bezwypadkowe, a malowany był cały bok. Wiem że bezwypadkowe to nie bezkolizyjne i teraz trzeba się pytać ( w Niemczech ) czy były tzw. szkody parkingowe - bo tak teraz nazywają stłuczki różnego rodzaju.
Co do przebiegów i książek gwarancyjnych to jak szukałem ostatnio auta dla siebie, to sporo było kwiatków gdzie książka gwarancyjna mówi jedno a serwis po VIN drugie i to za zachodnią granicą.
Cytuj
no właśnie to jest nasza domena :) cofnąć licznik,
jak z powyższego widać, nie tylko nasza.
Ktoś przecież te auta kupuje
https://www.mobile.de/pl/samochod/citro%C3%ABn-c5/vhc:car,cnt:at!fr!nl!de!be!dk!fi!lu!no!se,pgn:1,pgs:10,srt:mileage,sro:desc,ms1:5900_13_,frn:2008,prx:5000,mln:200000,pwn:96,pwx:147,ccn:1800,ccx:2000,dmg:false
-----------------------------------------------------------------
C5 X7 2,0 HDI 163KM Tourer manual; C5 X7 2,0 HDI 163KM Sedan aut;   BX 1,6 ....były C5 2,0 HDI mkII; Xantia 2,0 16V mkII; Xantia 1,6 mkI; BX 1,4e, TGE .... z citroenem od 89r

Offline Tomasz Szczurek

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 266
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Citroen C5 (X7) 2010 2.0 HDI 140KM
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1289 dnia: Wrzesień 23, 2018, 12:47:40 »
Jak ktoś myśli że salon samochodowy jest czysty jak łza to się myli.. Znam osobiście przypadek salonu w którym właściciel jeździł flagowym modelem przez kilka miesięcy,  a później to auto stało jako nowe z folią  :D robiłem ten salon więc wiem o czym mówię,  drugi samochód kupiony u niego jako rozliczenie i tam serwisowany znajomy wymienił na nowy,  a tamten poszedł do komisu przy salonie.  Wszystko fajnie tylko auto miało ponad 400 tyś a w  salonie znikło z licznika prawie 300 :D.  Nie powiem co to za salon ale marka bardzo popularna i dostał niedawno nagrody za największą sprzedaż w kraju,  gość ma kilka takich salonów i bawią się w takie rzeczy  :D
kurde Paweł, to trochę takie rozwdojenie i jakby "współudział" w procederze - jak robi to ktoś całkiem obcy, to jest to naganne i piętnowane, jak ktoś kogo znamy to traktujemy z przymrużeniem oka i milczeniem, równoznacznym z przyzwoleniem na takie działanie. A założę się, że każdy z nas byłby mocno w..y gdyby został ofiarą takiego oszusta:/
I tak sobie myślę, że jeśli sami będziemy akceptować takie sytuacje, to nigdy się to nie zmieni:/

Offline Roman Kłosiński

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 382
  • Skąd: Gdańsk
  • Posiadany samochód: C5 X7 2,0 HDI 163KM Tourer manu; C5 X7 2,0 HDI 163KM Sedan; BX 1,6, ....... użytkownik marki od 89r
  • Zainteresowania: Motoryzacja, Elektronika
  • Miejscowość: Gdańsk
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1290 dnia: Wrzesień 23, 2018, 23:25:27 »
to i ja dodam od siebie :)
Znajomi jeździli nauką jazdy. Na auta mieli specjalne rabaty, wiec po roku czy dwóch wymieniali je na nowe, zostawiając je w rozliczeniu a że kupowali taniej, to i niewiele musieli dołożyć do nowego (bo różnica zakupu po rabacie a używany 1-2 lata była znikoma).
Liczniki się cofały i auta szły jako prawie nowe igły od pierwszego właściciela.
-----------------------------------------------------------------
C5 X7 2,0 HDI 163KM Tourer manual; C5 X7 2,0 HDI 163KM Sedan aut;   BX 1,6 ....były C5 2,0 HDI mkII; Xantia 2,0 16V mkII; Xantia 1,6 mkI; BX 1,4e, TGE .... z citroenem od 89r

Offline Sebastian Barski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 51
  • Skąd: Skrzeszew
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK III (X7) 2.0 HDI Exclusive Tourer
  • Miejscowość: Skrzeszew
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1291 dnia: Wrzesień 24, 2018, 09:26:31 »
Skąd ta pewność że  przebiegi w komisie nawet przy salonie są oryginalne?  Nie mówię że te nie są ale za granicą też się cofa liczniki tylko tam są młodsze auta i robi się to bardziej z głową.
swojego auta jestem pewien, co do innych się nie wypowiadam. Nie wyobrażam sobie żeby poważany komis lub salon przy ASO świadomie cofał w niemczech liczniki, kary są wysokie i utrata prestiżu, tym bardziej teraz gdy w sieci nic nie ginie.
Przecież salon nie jeździ i nie eksploatuje dany samochód, tylko pośredniczy w jego sprzedaży i może tylko ufać byłemu właścicielowi. Jak tu wcześniej wspomniano modne jest korygowanie przebiegu na bieżąco aby nie podpadło.
Teraz nawet nie jest problem kupić taki przyrząd za przyzwoite zł.
Co do salonów w Niemczech to naocznie widziałem napis auto bezwypadkowe, a malowany był cały bok. Wiem że bezwypadkowe to nie bezkolizyjne i teraz trzeba się pytać ( w Niemczech ) czy były tzw. szkody parkingowe - bo tak teraz nazywają stłuczki różnego rodzaju.
Co do przebiegów i książek gwarancyjnych to jak szukałem ostatnio auta dla siebie, to sporo było kwiatków gdzie książka gwarancyjna mówi jedno a serwis po VIN drugie i to za zachodnią granicą.
Cytuj
no właśnie to jest nasza domena :) cofnąć licznik,
jak z powyższego widać, nie tylko nasza.
Ktoś przecież te auta kupuje
https://www.mobile.de/pl/samochod/citro%C3%ABn-c5/vhc:car,cnt:at!fr!nl!de!be!dk!fi!lu!no!se,pgn:1,pgs:10,srt:mileage,sro:desc,ms1:5900_13_,frn:2008,prx:5000,mln:200000,pwn:96,pwx:147,ccn:1800,ccx:2000,dmg:false

Roman, ja wiem że nie salon użytkuje samochód, tylko że salon wystawia fakturę, a to oznacza że umieszczając na nim informację o przebiegu, a nie rzadko dodatkowej gwarancji, kwituje całą operację. W świetle prawa jeżeli kupujesz jako osoba prywatna, to masz prawo się nie znać i dlatego kupujesz w salonie lub komisie, firma sprzedająca auto odpowiada za auto, problem polega na tym że u nas się tego praktycznie nie egzekwuje a w niemczech tak. W niemczech masz sporą różnicę pomiędzy komisami i placami dla polaków, słowaków, rosjan itp. a miejscami bardziej poważanymi, dlatego o tym wspomniałem. I nie chcę tutaj nikogo nie daj boże obrazić, po prostu tak jest.
Zdaję sobie sprawę, że nie żyjemy w idealnym świecie, w każdym kraju jest proceder, jednak ktoś go stymuluje. Dla nas samochód z niemiec przez lata był synonimem dobrobytu i prestiżu, stąd w latach 90 handlarze podorabiali się fortun, sprzedając wszystko co wyglądało jak samochód + nasze dziurawe (nieprzystosowane) prawo, które chociażby pozwalało na rejestrowanie składaków. Doszło do tego że kupno auta od handlarza to spore ryzyko ze względu na różnego rodzaju złodziejskie praktyki. Na szczęście jestesmy wszyscy coraz bardziej świadomi i sytuacja się zmienia :) Za 20 lat zapomnimy że taki "problem" kiedyś istniał, tak jak prawie zapomnieliśmy o radiach kradzionych z samochodów.


pozdrawiam,
Sebastian

Offline Marcin Drozdowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 220
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 2.0 HDI Tourer Exclusive 08 automat
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1292 dnia: Wrzesień 27, 2018, 15:40:24 »

A z tym spotkałem się również, że wpisy w książce nie pokrywały się z wpisami z serwisie aczkolwiek ostatni wpis i przebieg się zgadza.  Spotkałem się z tym nie tylko w Niemczech ale też w autach z Francji gdzie ktoś strzelił babola i wpisał , że auto po 8 miesiącach miało 100 tyś przebiegu. Nie wiem z czego to wynika  ale nie musi to wcale oznaczać , że auto było kręcone.




Offline Mateusz Kuliga

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 170
  • Skąd: Krosno
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 2009 2.0 HDI 140 KM RHF
  • Miejscowość: Krosno
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1293 dnia: Wrzesień 27, 2018, 17:27:38 »

Offline Błażej Banisz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 4 594
  • Skąd: Gliwice
  • Posiadany samochód: C4 1.6 VTI 120KM 2009r; C5 2.0HDI (RHF) kombi 2010; Nieruchomość garażowa CX 1977 2.4ie; Służbowo 508SW R8 2.0BHDI
  • Miejscowość: Gliwice
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1294 dnia: Wrzesień 27, 2018, 18:42:30 »
Zdjęcia zrobione tak, żeby nic nie pokazać... w załączniku to co mówi ServiceBox
Ilu ludzi przypada na jednego człowieka?

Offline Marcin Drozdowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 220
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 2.0 HDI Tourer Exclusive 08 automat
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1295 dnia: Wrzesień 27, 2018, 21:38:19 »
Przeglądając sieć, trafiłem ostatnio na taki oto film https://www.youtube.com/watch?v=0DckFKcn6Gw  . Może kogoś zainteresuje.


Moje auto jest też z tego salonu z tym, że kupiłem je od Ojca pracownika tego salonu a nie bezpośrednio od dilera. Auto było tam serwisowane :)

Offline Krzysztof Leśniczak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 223
  • Skąd: Poznań
  • Posiadany samochód: Była Xantia 2.0 HDI. Jest Volvo S80 2.0+LPG
  • Miejscowość: Poznań
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1296 dnia: Wrzesień 29, 2018, 20:27:53 »
Panowie, w sumie nigdy nie napisałem żadnego postu polecającego jakikolwiek samochód (wszyscy handlarze[nie mylić z prywatną sprzedażą] w Polsce to oszuści mniejsi lub więksi). Jednak tym razem zrobię wyjątek gdyz mój dobry znajomy z Danii, prywatnie sprzedaje C5 MK3.
https://www.otomoto.pl/oferta/citroen-c5-gwarancja-przebiegu-i-bezwypadkowosci-niesamowity-egzemplarz-ID6BmrWE.html

Wszystko co jest napisane w ogłoszeniu to jest prawda i daje za to głowę :)
Człowiek ma zamiłowanie do motoryzacji i zmienia samochód 3-4 razy w roku wyszukując w międzyczasie kolejny rewelacyjny egzemplarz którym chciałby pojeździć i tak wkółko. Dla mniej zorientowanych dodam, że auta w Danii sa 2 razy droższe niż w PL, gdyż kupując samochód w salonie, płaci się podatek który wynosi drugie tyle co auto. TO powoduje, że ludzie dbają o auta. Nie ma mirków i kowali a dobre auta krążą cały czas od właściciela do dealera i z powrotem. Auta z Danii nikt z nas nie sprowadzi gdyż po sprzedaży za granicę trzeba odzyskac podatek. To co do nas zjeżdża z Danii, to z reguły pochodzi z "komisów na eksport", czyli stoja tam auta wypchnięte z rynku, które własciciel komisu wyrejestrowuje, odzyskuje podatek i mozna przyjechać i zabrac na lawete. Duńczyków w takich komisach nie ma. Park maszynowy w takim komisie przypomina bardziej turecki plac. 90% aut w obrocie to auta oferowane przez dealerów, komisy. Każdy komis ma obowiązek udzielić rok gwarancji na samochód, więc żaden komis nie kupi gniota bo będzie to jego wtopa i kasa w plecy. Gwarancja to nie "VIP Gwarant", do bramy i sie nie znamy, tylko normalna pełna gwarancja. Inny świat. DLatego auta sa w takim stanie a nie zapuszczone i gubiące wszystkie możliwe płyny.

Wracając do sprzedawanej mk3, polecam szczerze bo jest możliwość kupienia samochodu z poleceenia, zadbanego i z wiadomą historią.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 29, 2018, 20:43:07 wysłana przez Krzysztof Leśniczak »

Offline Henryk Guzicki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 281
  • Skąd: Brande/Dania
  • Posiadany samochód: Seat Ateca FR TSI Citroen DS3 HDI
  • Miejscowość: Brande/Dania
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1297 dnia: Wrzesień 29, 2018, 23:44:56 »
Wszystko ładnie pięknie pytanie tylko jak Larsen czy inny Sorensen ujeżdżał tą cytrynę że dojechał sprzęgło razem z dwumasą poniżej 100 tyś.km.a do tego jeszcze filtr?

Offline Przemek Lewandowski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 28
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: c5 x7
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1298 dnia: Wrzesień 30, 2018, 02:52:56 »
Sorry, ale dla mnie to jakiś bajkopisarz - pomijam już kwestię o której pisał kolega Henryk (Duńczyk musiał być niezłym rzeźnikiem, ciekawe co jeszcze dostało po d... za jego kadencji), ale gość chce za sprowadzonego przedlifta z bazowym dwulitrowym dieslem 35k, pisze o "bardzo bogatym wyposażeniu" a prawda jest taka, że auto to totalny biedak (te felgi to chyba ściągnięte z golfa 4, ciekawe gdzie się podziały oryginały...), fotel kierowcy wygląda jakby ktoś chciał urwać w nim boczek, ""truskawką na torcie" jest zdjęcie kołpaków - normalnie bizancjum i rozpusta, może niech od razu przylepi naklejkę exclusive na klapę? Co do konserwacji podwozia to można to zrobić i za 700 zł (np. Krown), nie trzeba wywalać 2 tysięcy, jak to pisze nasz Andersen. Jak mam być szczery to nie wiem czy ktoś mu da 25 koła za tę biedę.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 30, 2018, 03:16:18 wysłana przez Przemek Lewandowski »

Offline Marcin Drozdowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 220
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 2.0 HDI Tourer Exclusive 08 automat
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Odpowiedź #1299 dnia: Wrzesień 30, 2018, 11:30:22 »
""truskawką na torcie" jest zdjęcie kołpaków - normalnie bizancjum i rozpusta, może niech od razu przylepi naklejkę exclusive na klapę?


haha ale się uśmiałem :D 


Ale na poważnie cena mocno wygórowana jak za taką wersję, rocznik i stan.  Boczek wytarty? Hmm no może i wytarty bo ktoś często wsiadał do auta i wysiadał. Może auto jeździło tylko po mieście, może kierowca był słusznej wagi?  Co do dwumasy to wymiana przy 80 tyś km nie świadczy o tym, że auto było katowane. Może był jakiś problem ze sprzęgłem i wymieniono to na gwarancji?