Witam podepnę się pod temat. Mam bardzo podobny problem. C5x7 2.0 hdi rhr.
Miałem czyszczone wtryski i wymieniłem filtr paliwa.
Od tej pory, gdy auto dłużej postoi po nocy , odpala po ok 3s kręcenia. Każde następne odpalenie już jest ma dotyk, nie ważne zimny czy ciepły. Jeśli rano podpompuje gruszka to tez odpala bezproblemowo.
Myślałem ze to obudowa filtra, ale wieczorem spiąłem wtyczki z ominięciem filtra odpaliłem, pochodził trochę i zgasiłem. Rano jednak dalej kręcił dłużej. Wiec wstępnie wykluczylem obudowę i filtr.
Teraz do sprawdzenia została mi gruszka i ewentualnie oringi złączek od paliwa.
Aczkolwiek nie widziałem w tych elementach żeby było coś nie tak, nie ma żadnych wycieków, zaworek zwrotny w gruszce jak dmuchnąłem to trzyma.
I teraz pytanie, jak już wyklucze gruszkę i złączki to jaka niże być inna przyczyna?
W pompie jest zawór zwrotny pewnie, ale gdzie i jak wyglada, ewentualnie jaki jest jego numer części?