Klub Cytrynki
Samochody zabytkowe i rzadko spotykane => ZX => ZX - Modyfikacje => Wątek zaczęty przez: Rafał Brzeźniakiewicz w Styczeń 22, 2009, 23:54:20
-
wpadnel na kolejny pomysl zeby cos zmienic w swoim zx'e hehe xD meze zancze od tego ze mam ta stara maske a myslalem nad tym zeby wstawic atrapegrill po liftingu :) jak to mozna zrobic wystarczy wystarczy uciac ten kawalek co jest miedzy lampami i przykrecic nowa atrape??
moze macie jakies inne pomysly zeby lekko przerobic autko jak tak to piszcie, teraz jak wpadne znowu na jakis glupi pomysl to bede tutaj pisal zeby juz nie zasmiecac forum:)
-
hehe
Nie możesz nic uciąć, po prostu musisz maskę zmienić żeby atrape przykręcic
-
a moze jednak da sie jakos poprzerabiac?? nie wiem jakos zrobic pod spodem podkladke i przykrecic?? jak odbiore autko od mechanika to popatrze moze bedzie jakis sposob na to zeby zrobic:)
-
Rafał Brzeźniakiewicz napisał:
a moze jednak da sie jakos poprzerabiac?? nie wiem jakos zrobic pod spodem podkladke i przykrecic?? jak odbiore autko od mechanika to popatrze moze bedzie jakis sposob na to zeby zrobic:)
Uwierz mi nie da się...
Popsujesz sobie maskę ucinjąc "nosek" a i tak nic nie zdziałasz
Nawet jak uda Ci się uciąć równo (w co wątpie) to i tak nie beziesz miał do czego przykręcić atrapy...
Atrapa to nie wszystko bo do niej dochodzą wsporniki, których też nie będziesz miał do czego przykręcić
Bez wsporników atrapkę, którą zapewne chciałbyś przykleić, wiatr mocniejszy zdmuchnie, albo urwiesz ją przy otwieraniu...
Zrobisz jak uważasz ale a dałbym sobie pokój z taką "przeróbką"...
Ja bardzo chciałem mieć maskę od mkII i po prostu wyczekałem i kupiłem pod kolor na allegro, Tobie radzę to samo:)
-
na dodatek maska od mk2 ma 2 ladne wyzlobienia a od mk1 jest gladka;) wiec jak juz cos zmieniac to lepiej zalozyc maske od mk2 bez kombinacji
-
a mialem nadzieje ze da sie jakos przerobic:) ale skoro tak mowicie to szkoda;/ jak patrzylem na allegro to takie maski kosztuja ok 300zl ale jak cos to troche poczekam i zrobie tak jak marcin moze uda sie kupic tanio taka maske pod kolor:)
A zmienialiscie cos jeszcze w swoich autkach?? cos drobnego w nie duzych kosztach??:)
i mam jeszcze takie pytanko jakie felgi(stalowki) 14' pasuja do zx od innego auta??
-
Ja też miałem kiedyś reflexa takiego jak Ty
Zmieniłem mu maskę i deskę rozdzielczą od wersji avantage, zmieniłem fotele, dodałem elektryczne szyby, kierownica od 16V, dodałem konsole środkową i jeszcze pare innych pierdół.
Można się pobawić, sam musisz zad sobie pytanie czy warto:)
-
Rafał Brzeźniakiewicz napisał:...A zmienialiscie cos jeszcze w swoich autkach?? cos drobnego w nie duzych kosztach??
Ja zmieniłem zderzak, ale nie wiem czy to takim małym kosztem (zderzak szpachla+malowanie)
Rafał Brzeźniakiewicz napisał:...
i mam jeszcze takie pytanko jakie felgi(stalowki) 14' pasuja do zx od innego auta??
wszystkie które mają 4x108 i nie są za szerokie :]
-
Marcin Raczkowski napisał:
wszystkie które mają 4x108 i nie są za szerokie :]
z tego co mi wiadomo to jeszcze wazne osadzenie(ET)
-
ET jest bardzo ważne
Nie wiem dokładnie jakie jest
Ale 4x108 mają jeszce audi i fordy
Wiem napewno ze bez dystansów felgi od forda nie będą pasowac, będą haczyć o zaciski
-
a jakie jest u nas ET?? a te od forda beda pasowaly o ile da sie dystanse?? i jakie dostanse trzeba dac?? i jaki to jest koszt takich dystansow??
-
ET jak patrzyłem to bezpiecznie powinno sie zawierać pomiędzy 15 a 25
Dystanse są dość drogie, jeszcze zależy jaka grubość, dochodzą dłuższe sruby itp
klik (http://www.allegro.pl/item533568953_dystanse_do_felg_ze_srubami_z_centrow_do_30mm.html)
Dodać trzeba że w budzie 5cio drzwiowej nie włożysz szerokiej felgi i oponka to max szer. 195 (przy dobrym stanie belki)
-
mi bardziej zalezy na tym zeby felga byla wieksza czyli14' niz szeroka, a dystans jaki powinien byc szeroki?? i gdzy zaloze wiekszy felge to np bede musial zalozyc opony 195/55/14 gdzie teraz mam zimowki 175/75/13(chyba 75:P)
-
Akurat ET w przypadku felg STALOWYCH ma mniejsze znaczenie , bo te felgi będą miały z 5,5cala a nie 6,5 i więcej jak w alu przez to możesz dać felgę z trochę większym ET. Ja teraz mam zimówkę 14* ET 24 i mam tyle miejsca jeszcze ze ho ho, nie wiem wogle po co jest wymieniany temat dystansów do stalówek..
a i do tej 14 bedziesz mogl dać taką samą opone jak masz teraz, te same rozmiary wcale nie musi być szersza
Szukaj felgi z takim ET jak napisał Marcin 15-25 choć stalówki to w większosci będą w okolicy 25, większe ci nie są potrzebne
-
Bad Looka se zrób... :D :D :D :D Będziesz miał złego ZX'a :D :D :D
-
o co chodzi z tym bad lookiem?? ;P
-
http://sklep.eba.com.pl/images/BAD%20LOOK%20II.jpg
Ciężko znaleźć ZX'a z takim czymś... Więc masz golfa :D :D :D
-
Grzesiu nie był tylko łaskaw wyjaśnić że często jest to robione za pomocą spawarki :) to znaczy: 1.Bierzesz maske 2. wycinasz kawał blachy. 3 spawasz blache do maski tak żeby wyglądało jak na tym zdjęciu co Grzesiek zamieścił. 4. Malujesz (albo i nie...) i zakladasz maskę (tylko jak źle pospawasz to przy zamykaniu maski roz...e Ci reflektory :D )
-
Grzegorz Spek napisał:
http://sklep.eba.com.pl/images/BAD%20LOOK%20II.jpg
Ciężko znaleźć ZX'a z takim czymś... Więc masz golfa :D :D :D
hehe
Szmelcwagen Gólf generejszyn CZY, wersja batlók
-
ciekawe jak by wygladal zx z takim czyms... moze ktos sprobuje takie cos zrobic xD bo ja nie mam odwagi;p hehe
-
Grzegorz Spek napisał:
Ciężko znaleźć ZX'a z takim czymś... :D
Grzesiu pewnie chodzilo ci o takie cos:P tylko ze gosciu ma zalozone lampy od puga 306;p
aha i jeszcze jedno pozwole sobie zacytowac jedna wypowiedz Marcina Błaszczyka :D (mam nadzieje ze nie ma nic przeciwko:P hehe)
Marcin Błaszczyk napisał:
Panie moderatorze linki wypada skracać :P
tylko prosze sie nie denerwowac;)
-
[color=ff0000]piii[/color]A NIE MÓWCIE DO MNIE GRZESIU....
Dziękuję za uwagę.
Ten ZX jest obrzydliwy. Jak ciota wygląda ;)
Oczywiście moje posty były przesiąknięte sarkazmem... Tak dla jasności.
-
Grzesiu nie denerwuj się :P
-
Grzegorzu przepraszam juz nie bede pisac "grzesiu" :) dlaczego nie jest az taki brzydki tylko trosze jego tyl mi sie nie podoba;/
-
Jankowski...
No ja mam inne zdanie, ale "o gustach się nie dyskutuje" ;)
-
ej bez ciśnień.. koledzy no..
Rafał Brzeźniakiewicz napisał:
Panie moderatorze linki wypada skracać :P
tylko prosze sie nie denerwowac;)
mądrala się znalazł. ale ok - "We're watching You!" ;-)
(http://images.neopets.com/games/new_tradingcards/lg_meepit_2005.gif)
-
ja tylko zacytowalem:)a wy juz sie czepiacie:P
-
nie czepiamy, obserwujemy ;-)
(http://images.neopets.com/games/new_tradingcards/lg_meepit_2005.gif)
-
Marcin Jankowski napisał:
ET jest bardzo ważne
Nie wiem dokładnie jakie jest
Ale 4x108 mają jeszce audi i fordy
Wiem napewno ze bez dystansów felgi od forda nie będą pasowac, będą haczyć o zaciski
Równie ważna jak ET jest średnica otworu centrującego w felgdze. W Citroeach i Peugaotach wynosi ona 65mm, a niestety felgi fordowskie i z Audi mają inną...
-
Grzegorz Różycki napisał:
Marcin Jankowski napisał:
ET jest bardzo ważne
Nie wiem dokładnie jakie jest
Ale 4x108 mają jeszce audi i fordy
Wiem napewno ze bez dystansów felgi od forda nie będą pasowac, będą haczyć o zaciski
Równie ważna jak ET jest średnica otworu centrującego w felgdze. W Citroeach i Peugaotach wynosi ona 65mm, a niestety felgi fordowskie i z Audi mają inną...
Od tego są pierścienie centrujące. :-)
-
pierscien pomoze w wypadku za duzego otworu a co gdy bedzie za maly?
-
Wtedy innej felgi trzeba szukać, bo o toczeniu czegoś takiego nie słyszałem jeszcze. :-)
-
Mariusz Olczak napisał:
Wtedy innej felgi trzeba szukać, bo o toczeniu czegoś takiego nie słyszałem jeszcze. :-)
Toczy się felgi;) Większość wulkanizatorów ma kontakty do ludzi się tym zajmujących.
-
Tylko pewnie koszy już się zrobią takie, że nie będzie się opłacać kupować. :-)
-
Fordowe 4x108 np. ma mniejszy otwór na 100%
Wiem bo próbowałem sobie przełożyć od escorta
Kumpel do fiesty pożyczał sobe zapas ode mnie i zakładał koło bez problemu