Podzieliłem się tylko wiedzą "internetową" do której większość odsyła
To DS3 to niezła mina, z drugiej strony pewnie też masz w swojej "kolekcji VINy" które mają bogatą historie serwisową.
Moje THP przejechało póki co 55 tys. bez wymiany głowicy, silnika, turbiny - oleju nie bierze i o dziwo jeździ
Ok, wszyscy straszyli, że rozrząd się robi przy 60 tys. km, zrobiłem przy 40 tys. km. Kumpel miał oryginalny przy przebiegu 90 tys. km i działał bez problemów.
Z drugiej strony, jak kupowałem C5 to różnica cenowa między nowym THP a HDI wynosiła ok. 8 tys. zł na korzyść THP, więc po 5-latach dalej mam 6.5 tys. zł w kieszeni i benzynę zamiast diesla
P.S. Może wtryski w HDI to brutalny przykład, ale zapchane FAP'y, zepsute przepływki i wymiany dwumasów widziałem już na własne oczy