Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]  (Przeczytany 10719 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tomasz Jasiukajć

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 76
  • Skąd: Lędziny
  • Posiadany samochód: Był citroen xm 2.0 turbo był c5 2,2 hdi z 2002r jest c5 x7 2,0 hdi z 2009r
  • Miejscowość: Lędziny
Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« dnia: Grudzień 28, 2013, 16:51:17 »
Witam.Jako że od niedawna posiadam 2,2 hdi automat i mam zamiar doprowadzić go do stanu zadowalającego  chcę zapytać czy wymienia się olej,filtr lub to i to w automatycznej skrzyni.Zauważyłem wyciek oleju z jednej z półosi i niepokoi mnie to bo wiadomo ile naprawa kosztuję.Jeśli się wymienia to jak od czego zacząć, jaki olej filtr itd.Bardzo proszę o te informację.
C5 2,0 hdi 2009rok

Offline Marek Bor

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 644
  • Skąd: Olsztyn
  • Posiadany samochód: Citroen C5 Kombi 3.0 HDI 241KM 2012 rok Exclusive
  • Zainteresowania: Po za Citroen ujeżdżam jeszcze motocykl Honda Shadow vt750 ACE
  • Miejscowość: Olsztyn
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 28, 2013, 17:03:34 »
W tej skrzyni wymienia się i olej i filtr.

Prawdopodobnie masz taką skrzynię jak poniżej, więc czytaj.

Strona tutaj
U mnie zmiana!!! To już szósta C5 tym razem 2012 rok 3.0HDI oczywiście też w kombi na full wypasie Exclusive.

Marek_S

  • Gość
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 28, 2013, 17:24:42 »
Jeśli jest 4HP20 to filtra sie nie wymienia

Offline Marek Bor

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 644
  • Skąd: Olsztyn
  • Posiadany samochód: Citroen C5 Kombi 3.0 HDI 241KM 2012 rok Exclusive
  • Zainteresowania: Po za Citroen ujeżdżam jeszcze motocykl Honda Shadow vt750 ACE
  • Miejscowość: Olsztyn
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 28, 2013, 17:28:29 »
Wymienia się, ale skrzynię trzeba rozebrać.
U mnie zmiana!!! To już szósta C5 tym razem 2012 rok 3.0HDI oczywiście też w kombi na full wypasie Exclusive.

Offline Wojciech Kmera

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 657
  • Skąd: ok. Katowic
  • Posiadany samochód: Były: C5 II 2.2 HDi SX+, C6 2.7 HDi V6 Exclusive. Jest: C5 X7 2.0 HDi 163 Exclusive
  • Miejscowość: ok. Katowic
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 28, 2013, 17:30:13 »
ZF 4HP20 - wymieniamy olej i filtr, jeżeli trzeba to wrzucę zdjęcie mojego filtra dla potwierdzenia, że jednak wymienia się komplet.
Fantômas se déchaîne...

Offline Tomasz Jasiukajć

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 76
  • Skąd: Lędziny
  • Posiadany samochód: Był citroen xm 2.0 turbo był c5 2,2 hdi z 2002r jest c5 x7 2,0 hdi z 2009r
  • Miejscowość: Lędziny
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 28, 2013, 17:56:28 »
Jeśli to nie kłopot to proszę o zdjęcie filtra.Olej znalazłem filtra nie.A gdzie znajdę bagnet w skrzyni?
C5 2,0 hdi 2009rok

Offline Wojciech Kmera

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 657
  • Skąd: ok. Katowic
  • Posiadany samochód: Były: C5 II 2.2 HDi SX+, C6 2.7 HDi V6 Exclusive. Jest: C5 X7 2.0 HDi 163 Exclusive
  • Miejscowość: ok. Katowic
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 28, 2013, 18:19:02 »
Gdzie będziesz przeprowadzał naprawę ? Pamiętaj, że do wymiany filtra należy wyjąć i rozebrać skrzynię. Bagnetu oleju nie ma w C5. Zdjęcie filtra zrobię po weekendzie.
Fantômas se déchaîne...

Offline Andrzej Walczyński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 866
  • Skąd: okolice Poznania
  • Posiadany samochód: Peugeot 301 1.2 Active+ ETG 2014 LPG
  • Miejscowość: okolice Poznania
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 28, 2013, 19:34:39 »
Cytuj

Wojciech Kmera napisał:
Gdzie będziesz przeprowadzał naprawę ? Pamiętaj, że do wymiany filtra należy wyjąć i rozebrać skrzynię. Bagnetu oleju nie ma w C5. Zdjęcie filtra zrobię po weekendzie.


Autor wątku ma problem z wyciekiem z półosi, więc raczej będzie wymieniał uszczelniacz półosi a nie naprawiał skrzynię. Jeśli skrzynia działa dobrze to nie będzie jej rozbierał.
W tej sytuacji rację mają przedmówcy mówiąc że filtra się nie wymienia. Filtr nie podlega wymianie okresowej, lecz wymianie w razie rozbiórki skrzyni.
No chyba ze autor ma problem z pracą skrzyni  - ale tego nie napisał.
był: C5 MkI Break 2.0 2003 BVA4 RT3, LPG Prins - 220.000 kkm.
jest: Peugeot 301 1.2 ETG 2014 LPG Stag - 145.000 kkm

Offline Tomasz Jasiukajć

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 76
  • Skąd: Lędziny
  • Posiadany samochód: Był citroen xm 2.0 turbo był c5 2,2 hdi z 2002r jest c5 x7 2,0 hdi z 2009r
  • Miejscowość: Lędziny
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 28, 2013, 20:01:59 »
Już całkiem zgłupiałem.Każdy piszę z Was co innego.Skrzynia pracuje jeszcze dobrze.Mam tylko mały wyciek oleju na półosi od str.kierowcy.Czy można jakoś sprawdzać poziom oleju,dolać i  czy skrzynia wymaga wymian materiałów eksplaatacyjnych ,o których pytałem wcześniej?
C5 2,0 hdi 2009rok

Offline Dariusz Kłeczek

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 8 803
  • Skąd: Trzebinia/Birmingham
  • Posiadany samochód: BX 1,9 GTi; AX 1,5 D
  • Zainteresowania: fotografia, nurkowanie
  • Miejscowość: Trzebinia/Birmingham
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 28, 2013, 20:49:16 »
Skoro masz wyciek na półosi, to wymień uszczelniacz. Koszt kilkadziesiąt złotych, plus wymiana (na pewno więcej niż koszt uszczelniacza, jest trochę zabawy). Przy okazji, skoro i tak będzie zlewany do wymiany uszczelniacza olej ze skrzyni, warto wymienić. Statycznie. Tzn ile zlano, tyle wlać nowego. Można też dynamicznie, ale szkoły, jak zwykle, są dwie. Mazowiecka, i Otwocka. Przy wymianie dynamicznej, jeśli olej był mocno zużyty, skrzynia może dostać "szoku".

Skoro piszesz chaotycznie, to nie dziw się, że odpowiedzi też są dwuznaczne...
BX 1,9 GTi 1991 już automat 213.000 km
AX 1,5 D Spot 1996 127.000 km
RENAULT TRAFIC 2,0 DCi 2007 224.000 mil
Hyundai IX35 1,7 CRDi 2014 79.000 mil

Offline Andrzej Walczyński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 866
  • Skąd: okolice Poznania
  • Posiadany samochód: Peugeot 301 1.2 Active+ ETG 2014 LPG
  • Miejscowość: okolice Poznania
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 28, 2013, 21:25:45 »
Ten wątek to kolejny przykład porad z dup...y wziętych dla "świeżaka", porad które udzielają osoby mające niewątpliwą wiedzę o C5. Nie wiem z czego to wynika, ale przydało by się wykazać trochę myślenia i empatii przed udzieleniem porady o demontażu skrzyni i jej rozbiórce za dużą kwotę przy banalnym wycieku z uszczelniacza półosi.
Zamiast tego nastąpiło zafixowanie się na filtrze i bezsensowna w tym kontekście dyskusja o jego wymienianiu/niewymienianiu zamiast na ISTOCIE problemu który ma pytający.
Często to niestety występuje i powoduje że ludzie zrażają się do tego forum nie otrzymując rad, lecz teksty które rozmywają istotę problemu.
Zrób tak jak pisze Darek Kłeczek, wymień uszczelniacz, wymień olej statycznie i nic więcej nie potrzeba, bo będzie to nadgorliwością i zbędnymi kosztami.
był: C5 MkI Break 2.0 2003 BVA4 RT3, LPG Prins - 220.000 kkm.
jest: Peugeot 301 1.2 ETG 2014 LPG Stag - 145.000 kkm

Offline Wojciech Kmera

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 657
  • Skąd: ok. Katowic
  • Posiadany samochód: Były: C5 II 2.2 HDi SX+, C6 2.7 HDi V6 Exclusive. Jest: C5 X7 2.0 HDi 163 Exclusive
  • Miejscowość: ok. Katowic
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 28, 2013, 23:56:09 »
Tomasz Jasiukajć w pierwszym poście napisał, że ma wyciek z półosi, zapytał też o olej i filtr skrzyni biegów i ewentualną wymianę, więc nie wiem o co Ci chodzi...

Po pierwsze, wymień ten uszczelniacz o którym już tu ktoś wspomniał. A olej i filtr w skrzyni możesz wymienić profilaktycznie, bo jak każdy olej to i on podlega zużyciu i wymiana nie przeszkadza.

O co ta kłótnia z filtrem ? Jeżeli wymieniasz olej w samochodzie to dlaczego wymieniasz olej silnikowy razem z filtrem oleju ? Przecież możesz wymieniać tylko i wyłącznie sam olej.
Fantômas se déchaîne...

Offline Dariusz Kłeczek

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 8 803
  • Skąd: Trzebinia/Birmingham
  • Posiadany samochód: BX 1,9 GTi; AX 1,5 D
  • Zainteresowania: fotografia, nurkowanie
  • Miejscowość: Trzebinia/Birmingham
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 29, 2013, 00:02:21 »
Cytuj

Wojciech Kmera napisał:

O co ta kłótnia z filtrem ? Jeżeli wymieniasz olej w samochodzie to dlaczego wymieniasz olej silnikowy razem z filtrem oleju ? Przecież możesz wymieniać tylko i wyłącznie sam olej.


O to, że aby w tej skrzyni wymienić filtr oleju, to trzeba ją wyjąć z auta, i rozebrać...
Wojtku, umiejscowienie filtra oleju w tej skrzyni jest ciut inne niż filtra oleju silnikowego...
BX 1,9 GTi 1991 już automat 213.000 km
AX 1,5 D Spot 1996 127.000 km
RENAULT TRAFIC 2,0 DCi 2007 224.000 mil
Hyundai IX35 1,7 CRDi 2014 79.000 mil

Offline Wojciech Kmera

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 657
  • Skąd: ok. Katowic
  • Posiadany samochód: Były: C5 II 2.2 HDi SX+, C6 2.7 HDi V6 Exclusive. Jest: C5 X7 2.0 HDi 163 Exclusive
  • Miejscowość: ok. Katowic
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 29, 2013, 01:14:34 »
Wiem o tym, bo sam wymieniałem filtr i olej w tej skrzyni przy okazji wymiany uszczelniacza wału. Napisałem o tym dlaczego kolega Andrzej tak strasznie się oburzył, jeśli tylko odpowiedzieliśmy na pytania autora na temat oleju i filtra.
Fantômas se déchaîne...

Offline Andrzej Walczyński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 866
  • Skąd: okolice Poznania
  • Posiadany samochód: Peugeot 301 1.2 Active+ ETG 2014 LPG
  • Miejscowość: okolice Poznania
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 29, 2013, 08:46:48 »
Cytuj

Wojciech Kmera napisał:
Napisałem o tym dlaczego kolega Andrzej tak strasznie się oburzył, jeśli tylko odpowiedzieliśmy na pytania autora na temat oleju i filtra.


Wojtek, to naprawdę proste.
Ludzie pytający często nie pytają precyzyjnie, nie mając wiedzy w temacie.
Już w pierwszym pytaniu sprawa jest prosta, problemem kolegi jest wyciek z półosi. Wymienia się uszczelniacz.
Zgodzisz się że do tego demontaż skrzyni nie jest potrzebny.
Racja, oprócz tego pyta o olej i filtr.

Cytuj

Tomasz Jasiukajć napisał:
czy wymienia się olej,filtr lub to i to w automatycznej skrzyni.Zauważyłem wyciek oleju z jednej z półosi i niepokoi mnie to bo wiadomo ile naprawa kosztuję.Jeśli się wymienia to jak od czego zacząć, jaki olej filtr itd.Bardzo proszę o te informację.


Ty natomiast odpowiadasz kierując go jednoznacznie na niepotrzebny demontaż i rozbiórkę skrzyni, skupiając się na filtrze oleju. Przecież od razy widać, że w tym przypadku tematu wyjmowania filtra oleju i rozbiórki skrzyni PO PROSTU NIE MA.
Cytuj

Wojciech Kmera napisał:
Gdzie będziesz przeprowadzał naprawę ? Pamiętaj, że do wymiany filtra należy wyjąć i rozebrać skrzynię. Bagnetu oleju nie ma w C5. Zdjęcie filtra zrobię po weekendzie.


Tutaj podobnie:
Cytuj

Marek Bor napisał:
W tej skrzyni wymienia się i olej i filtr.
Prawdopodobnie masz taką skrzynię jak poniżej, więc czytaj.
Strona tutaj

Nie ma NAJBARDZIEJ ISTOTNEJ w tym momencie informacji, że filtr owszem jest wymienny, lecz nie podlega wymianie okresowej lecz wymaga rozebrania skrzyni - niepotrzebnej w tym wypadku.

W tym ze skrzynia działa dobrze i nie ma sensu jej rozbierać i wymieniać filtra utwierdza nas kolejny wpis na końcu którego jest w końcu lepiej sformuowane pytanie "czy skrzynia wymaga wymian materiałów eksplaatacyjnych". Odpowiedź brzmi: OLEJ-TAK, FILTR-NIE.
Mam rację ?
Cytuj

Tomasz Jasiukajć napisał:
Mam tylko mały wyciek oleju na półosi od str.kierowcy.Czy można jakoś sprawdzać poziom oleju,dolać i  czy skrzynia wymaga wymian materiałów eksplaatacyjnych ,o których pytałem wcześniej?


Nie wiem jak dobrze ująć istotę problemu. To jest jak z tłumaczeniem z innych języków. By nie pojmować pytania literalnie, słowo po słowie, lecz rozumieć cały sens kontekstowo, widzieć ISTOTĘ problemu, a nie skupić się na pobocznym szczególe nie mającym znaczenia dla ISTOTY problemu.
Nie umiem inaczej tego wyjaśnić, ale dla mnie jest to bardzo proste po pierwszym przeczytaniu. Ale ja mam humanistyczny umysł (choć jestem informatykiem), a takie myślenie nie jest czasem dobre w dzisiejszych zerojedynkowych czasach ;-)
Pozdrawiam
był: C5 MkI Break 2.0 2003 BVA4 RT3, LPG Prins - 220.000 kkm.
jest: Peugeot 301 1.2 ETG 2014 LPG Stag - 145.000 kkm

crprog

  • Gość
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 29, 2013, 11:08:55 »
Cytuj

Tomasz Jasiukajć napisał:
Jeśli to nie kłopot to proszę o zdjęcie filtra.Olej znalazłem filtra nie.A gdzie znajdę bagnet w skrzyni?


Bagnetu ta skrzynia nie posiada, poziom oleju sprawdza się przy pomocy korka wyrównawczego poziomu oleju w okolicach wyjścia półosi ze skrzyni, odkręcasz ten korek uruchamiasz silnik i podczas pracy skrzyni wlewasz olej przez odpowietrznik górny skrzyni aż zacznie się wylewać przez korek wyrównawczy ( koniecznie na odpalonym silniku aby olej w skrzyni pracował ) jak zacznie się wylewać zakręcasz i gasisz silnik.   Tak z tego co pamiętam była opisana wymiana w instrukcji serwisowej do wyszukania w necie... skrzynia to 4HP20 a Google nie gryzie.   Jeśli nie czujesz się na siłach i nie robiłeś nic sam przy automacie radzę oddaj do rozsądnego warsztatu żeby nie narobić sobie problemu... wlewanie oleju w takiej ilości jak się zlało to głupota, dlaczego? gdyż nie wiadomo ile ci przez tą półoś wyciekło w międzyczasie... i nie wiesz też czy przypadkiem kiedyś ktoś nie zadbał o prawidłowy stan przy wymianie? więc przy głupiej wymianie uszczelniacza półosi trzeba zrobić to porządnie żeby potem nie płakać że skrzynia się zatarła....

Marek_S

  • Gość
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 02, 2014, 23:16:50 »
idac dalej za postami mozna samochod pochylic na kolysce i olej nie wycieknie ... dla mnie logiczne ze jak cieknie to sie wymienia coś uszczelniajacego a jak wycieklo to sie uzupelnia . A jak chce sie miec buty to sie idzie do szewca itp.

Offline Patryk Baranowski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 21
  • Skąd: Gdynia
  • Posiadany samochód: Peugeot 207, Citroen C5 3.0 v6
  • Zainteresowania: muzyka elektroniczna
  • Miejscowość: Gdynia
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 24, 2014, 22:25:24 »
Witam

Ma problem z wyciekiem z półosi, więc raczej będę wymieniał uszczelniacz. Może ktoś dokładniej wiej jakie są koszta takiej operacji i jak w praktyce to wygląda ?
Co warto wiedzieć na ten temat ..

Offline Jacek Ziółek

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 1 136
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: XP 1,6HDI/90Km/06
  • Zainteresowania: moje auto
  • Miejscowość: Kraków
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 05, 2014, 09:22:10 »
Pytanie może trywialne do Piotra i pozostałych kolegów. Czy do sprawdzenia poziomu oleju w C5V6 to trzeba zrobić to na kanale, tzn czy ta śruba która pokazana jest na rysunkach jest od tyłu czy może jest to dodatkowa od przodu skrzyni pod filtrem powietrza(na dole). Będę zmieniał część oleju i chce wiedzieć czy muszę jechać na kanał.
Xsara Picasso 101kkm
Była C5 V6 BVA /03
Xantia 1,9TD /95

Marek_S

  • Gość
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 05, 2014, 09:57:54 »
Kanał i lex do pomiaru temperatury

Offline Jacek Ziółek

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 1 136
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: XP 1,6HDI/90Km/06
  • Zainteresowania: moje auto
  • Miejscowość: Kraków
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 05, 2014, 10:49:00 »
Dzięki Lex mam kanał załatwię.
Xsara Picasso 101kkm
Była C5 V6 BVA /03
Xantia 1,9TD /95

Marek_S

  • Gość
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 08, 2014, 10:35:54 »
Ad. filtr
Ja potrafię wymienić filtr bez rozpoławiania skrzyni 4HP20 ale to inne bajka
Ad. uszczelniacz
wymienić na nowy ale trzeba półoś wyjąć
Ad. olej
Warto wymienić ok 4l oleju ale należy znać procedurę wymiany , jest opisana na necie .
Moim zdaniem czasem nie ma co oszczędzać a jechać do warsztatu . Nawet nie chodzi o kanał ale o wiedze jak to zrobić

Offline Bartłomiej Trocha

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 757
  • Skąd: Koszecin slaskie
  • Posiadany samochód: C5 I 2.2 hdi 204KM
  • Zainteresowania: Mechanika elektronika programowanie sterownikow
  • Miejscowość: Koszecin slaskie
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 09, 2014, 13:34:41 »
A ja mam pytanie czy Twoja c5 2.2 z automatem zbiera się od zera. Mój ledwo się toczy i po 2 - 3 sek startuje. Film w załączeniu https://www.youtube.com/watch?v=S4oF1XRccgk&list=UUYj3LbLMHjy4k0KH821B__A
Car DNA programowanie ecu, mechanika, elektronika

Offline Karol Kozłowski

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 945
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza
  • Posiadany samochód: Citroen C5 3.0 V6 2004r. Renault Latitude 2.0DCi 2011r.
  • Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 09, 2014, 15:03:04 »
Cytuj

Bartłomiej Trocha napisał:
A ja mam pytanie czy Twoja c5 2.2 z automatem zbiera się od zera. Mój ledwo się toczy i po 2 - 3 sek startuje. Film w załączeniu https://www.youtube.com/watch?v=S4oF1XRccgk&list=UUYj3LbLMHjy4k0KH821B__A

Twój film jest prywatny, jak mamy go obejrzeć?...



Offline Bartłomiej Trocha

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 757
  • Skąd: Koszecin slaskie
  • Posiadany samochód: C5 I 2.2 hdi 204KM
  • Zainteresowania: Mechanika elektronika programowanie sterownikow
  • Miejscowość: Koszecin slaskie
Re: Automatyczna skrzynia C5 [MKI]
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 11, 2014, 16:57:22 »
Ok film już jest publiczny. Sory, że podpinam się pod temat ale tym autem nie da się jeździć po mieście. Start z pod świateł to masakra zwykły autobus wystuka mnie na całą jego długość z tyłu trąbią jednym słowem katastrofa. Każde włączenie się do ruchu to 100% wymuszenie pierwszeństwa. !!!POMOCY!!! też tak macie czy mój (mojej żony) się aż tak mocno zdup..ił. Dzisiaj sprawdzałem na zimnym silniku. Pedał w podłodze a auto zaczęło jechać dopiero po ponad 100 metrach a wrażenie takie jakby auto pchały 2 osoby pod góre.

Zrobiłem pomiar na ciepłym silniku od 0 do 50 km/h  średnio 6,7 sekundy
Car DNA programowanie ecu, mechanika, elektronika