Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK III (X7). => Wątek zaczęty przez: Artur Szarek w Grudzień 18, 2020, 22:03:03
-
Witam. Ostatnio wyskoczył mi depolution system fault. Podpiąłem DB i odczytałem takie błędy. Czy jest w stanie ktoś mi pomóc od czego zacząć usuwać usterki?
Przepraszam za jakość zdjęć nie wiem czemu tak wychodzą po dodaniu.. (https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201218/44e0b51b161f41f09d2468a03f2bcec3.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201218/24cef620c587ccf2a6c25d525d00abbb.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201218/b73672ac1c7679c43c97dee2bb143e08.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201218/67011aa042b7bca7b72ef8e768237051.jpg)
Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka
-
A może walnij screeny w Windowsie i załącz bo z tych zdjęć za bardzo nie widać. Albo dołącz jako załącznik a nie w treści posta.
Rozumiem że diesel 2.0 136KM(140)?
Wysłane z mojego Mi MIX 3 przy użyciu Tapatalka
-
W DB możesz wydrukować do pdf błędy... będzie czytelne albo jak sugeruje Piotr zrzuty ekranu pod windowsem - robienie zdjęć ekranu telefonem to zły pomysł.
-
(https://images92.fotosik.pl/454/f857f653af9f3dd1med.jpg) (https://www.fotosik.pl/zdjecie/f857f653af9f3dd1)
(https://images90.fotosik.pl/454/6dba9b4df50cde37med.jpg) (https://www.fotosik.pl/zdjecie/6dba9b4df50cde37)
(https://images89.fotosik.pl/455/7db2278f703fc638med.jpg) (https://www.fotosik.pl/zdjecie/7db2278f703fc638)
(https://images89.fotosik.pl/455/52bdce6149e5c08emed.jpg) (https://www.fotosik.pl/zdjecie/52bdce6149e5c08e)
(https://images91.fotosik.pl/453/8d17b682512abb9dmed.jpg) (https://www.fotosik.pl/zdjecie/8d17b682512abb9d)
(https://images90.fotosik.pl/454/0aab051210d04fadmed.jpg) (https://www.fotosik.pl/zdjecie/0aab051210d04fad)
-
Zrób porządek z osprzętem turbiny i ze stycznikiem pod pedałem gazu. To na początek reszta wyjdzie później
-
W jakich okolicznościach Depollution System Faulty wyskoczyło? Wykasuj błędy i obserwuj jeżdżąc co się dzieje. Generalnie możesz mieć problemy z zaworem sterującym turbo i przez to z samą turbiną.
-
Poza tym wystarczy błędy wpisać do wyszukiwarki bo było to już wałkowane.
-
W jakich okolicznościach Depollution System Faulty wyskoczyło? Wykasuj błędy i obserwuj jeżdżąc co się dzieje. Generalnie możesz mieć problemy z zaworem sterującym turbo i przez to z samą turbiną.
Przy przyśpieszaniu lekko pod górę. Pedał mocniej w podłogę.
Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka
-
Zrób porządek z osprzętem turbiny i ze stycznikiem pod pedałem gazu. To na początek reszta wyjdzie później
A możesz mi doradzić, o jaki osprzęt turbiny chodzi?
Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka
-
Czujnik kopiowania turbiny, zawór podciśnienia, przewody podciśnienia.
-
Czujnik kopiowania turbiny, zawór podciśnienia, przewody podciśnienia.
A w diagboxie idzie sprawdzić czy są uszkodzone? Jeśli tak to jak? Pytam, ponieważ nigdy tego nie robiłem, a nie chce oddawać auta do mechanika który mnie potem naciągnie na niepotrzebne koszty.
-
P11AA walczyłem z tym, skończyło się regeneracją turbiny, teraz spokój
-
P11AA walczyłem z tym, skończyło się regeneracją turbiny, teraz spokój
Jaki koszt regeneracji?
Poleci ktoś jakiegoś sprawdzonego mechanika z Gliwic i okolic co ogarnia c5?
-
P11AA walczyłem z tym, nie musiałem regenerować turbiny, teraz spokój.
-
P11AA walczyłem z tym, nie musiałem regenerować turbiny, teraz spokój.
Tzn co zrobiłeś?
Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka
-
P11aa walczę z tym. Sprawdzone lub wymienione: map sensor, przepływomierz i elektrozawór turbo. Bez różnicy. Najprawdopodobniej skończy się czyszczeniem lub regeneracją turbo.
Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka
-
P11aa walczę z tym. Sprawdzone lub wymienione: map sensor, przepływomierz i elektrozawór turbo. Bez różnicy. Najprawdopodobniej skończy się czyszczeniem lub regeneracją turbo.
Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka
Jak na razie błąd zniknął, check też. Dziś przy dystansie 100km. Deptanie w podłogę, bez żadnych objawów. Mogłem mieć chwilowy błąd, albo może chwilowe zacięcie łopatek. Co nie oznacza, że mój problem się nie powtórzy.
Żeby nie robić nowego tematu. Podejrzewam, że mam do wymiany regulator ciśnienia paliwa, ale mogę się mylić choć wszystko na niego wskazuje. Często zaklekocze silnik, poszarpuje, ale nie zawsze między 2tys-3tys obr. W DB da się sprawdzić prawidłowe jego działanie?
Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka
-
Miałem podobną sytuację i podobne błędy - podczas dociśnięcia pedału przy jeździe pod górkę.Skasowałem błędy i sytuacja nie wróciła na szczęście.
Także podejrzewałem regulator ciśnienia, ale ostatecznie go nie wymieniałem, bo od tamtej pory spokój.Obstawiam zacięcie łopatek turbiny w obu przypadkach, czuję w moim że czasem nie ciągnie jak zawsze i powoli się liczę z tym, że trzeba będzie turbo zregenerować.