Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Przewody od pompy LHM  (Przeczytany 1989 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Przemysław Orłowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 391
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: XM V6 3.0 24 Pallas
  • Zainteresowania: Wszystko co można rozebrać i popsuć
  • Miejscowość: Warszawa
Przewody od pompy LHM
« dnia: Styczeń 24, 2021, 16:24:48 »
Witam.
Panowie pewnie już było ale mam problemy z wyszukiwaniem wiec pytanko .
Jest wyciek z łączenia pompy z tym przewodem w oplocie drutem  , nie wiem czy te łączenie jest oryginalne ale z niego cieknie i tu moje pytanie , wymieniać te samo łączenie czy cały przewód jest jakoś dostępny . Znając życie już pewnie jest opatentowany jakiś trik i zamiast kombinować to bym skorzystał .

BX 1,4 85 rok zoltar.
CC 900
Alfa Romeo 146 1,4 TS
XM 2,1 TD 1997 zielony-metalik + szyber dach
C5 II 2.0i Pb

Offline Mateusz Kaczorek

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 406
  • Skąd: Głogów
  • Posiadany samochód: XM 2.9V6 24v manual 2000r Exclusive 228KM, LPG , Orga:8578 ; CX Leader 2.5D 88r. ORGA 4369
  • Zainteresowania: hydro , muzyka
  • Miejscowość: Głogów
Odp: Przewody od pompy LHM
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 24, 2021, 18:16:59 »
W ES9 masz przy pompie krucieć 12mm i przy zbiorniku 12mm. Także możesz użyć przewodu takiej średnicy i połączyć. Aktualnie mam założony przeźroczysty igielitowy, żeby "podglądać" jakoś LHMu płynącego do pompy. Igielitowy nie nadaje się do LHMu, a tym bardziej na podciśnienie. Zmień opaski ślimakowe na bardziej łagodne dla węży.

Offline Przemysław Orłowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 391
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: XM V6 3.0 24 Pallas
  • Zainteresowania: Wszystko co można rozebrać i popsuć
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Przewody od pompy LHM
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 24, 2021, 19:14:26 »
Czyli nie ma co się przejmować i założę zbrojony z silikonem po całości , tylko na tych zakrętach może jakieś sprężyny pozakładam usztywniające żeby ładnie ułożyć .

BX 1,4 85 rok zoltar.
CC 900
Alfa Romeo 146 1,4 TS
XM 2,1 TD 1997 zielony-metalik + szyber dach
C5 II 2.0i Pb

Offline Mateusz Kaczorek

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 406
  • Skąd: Głogów
  • Posiadany samochód: XM 2.9V6 24v manual 2000r Exclusive 228KM, LPG , Orga:8578 ; CX Leader 2.5D 88r. ORGA 4369
  • Zainteresowania: hydro , muzyka
  • Miejscowość: Głogów
Odp: Przewody od pompy LHM
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 24, 2021, 19:35:37 »
Silikon nie nadaje się do LHMu! Mam teraz zrobioną ośmiorniczkę powrotów od konżektora i wspomagania na przewodach sylikonowych. Przebarwiło cały wąż w kolor LHmu i łatwo zsuwają się z króćców. Muszę wymienić póki nie cieknie jeszcze. Kupiłem niedawno przewody wykonane wewnątrz z gumy AEM i moczę je w LHMie od ponad tygodnia. Będę robił z nich ośmiorniczkę powrotów. Minus tych przewodów to cena... Jak chcesz przewody wykonane z FPM to mogę dać Ci namiar ale cena jeszcze wyższa 160zł/1m.

Offline Przemysław Orłowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 391
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: XM V6 3.0 24 Pallas
  • Zainteresowania: Wszystko co można rozebrać i popsuć
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Przewody od pompy LHM
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 24, 2021, 19:49:45 »
A to proszę podeślij mi , wolę raz a dobrze a nie bawić się co roku .
BX 1,4 85 rok zoltar.
CC 900
Alfa Romeo 146 1,4 TS
XM 2,1 TD 1997 zielony-metalik + szyber dach
C5 II 2.0i Pb

Offline Mateusz Kaczorek

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 406
  • Skąd: Głogów
  • Posiadany samochód: XM 2.9V6 24v manual 2000r Exclusive 228KM, LPG , Orga:8578 ; CX Leader 2.5D 88r. ORGA 4369
  • Zainteresowania: hydro , muzyka
  • Miejscowość: Głogów
Odp: Przewody od pompy LHM
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 24, 2021, 19:58:06 »
W zalaczniku masz jak wyglada sylikonowy ok rok czasu uzywany.


1. Od tego sprzedawcy kupiłem węże olejowe z gumy AEM fi8 i 10mm. Ma też z FPM/ECO: https://allegro.pl/oferta/waz-do-paliwa-powietrza-11-5x18-5mm-oem-germany-9524797106
2. Firma KRAMP ma cały z FPM ale musisz szukać przedstawiciela. U mnie powiedzieli 160zl/1m do sprowadzenia z Holandii : https://www.kramp.com/shop-pl/pl/p/w%C4%85%C5%BC-do-paliw-fpm-odporny-na-dzia%C5%82anie-biopaliwa-1-2--FPM12

Niestety nic innego nie znalazłem w lepszej cenie. Większość FPM używane jest w urządzeniach laboratoryjnych, a ceny z kosmosu...
Żadnego jeszcze nie założyłem na auto także gwarancji Ci nie dam ile to wytrzyma. Węże z gumy AEM są gładkie wewnątrz i po moczeniu w LHMie nie zauważyłem nic niepokojącego póki co.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2021, 20:09:07 wysłana przez Mateusz Kaczorek »

Offline Przemysław Orłowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 391
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: XM V6 3.0 24 Pallas
  • Zainteresowania: Wszystko co można rozebrać i popsuć
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Przewody od pompy LHM
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 24, 2021, 22:16:54 »
Jeszcze jedno pytanie , po wymianie tego węża w całości trzeba odpowietrzać pompę ? .
Wąż jest na ssaniu wiec po odpaleniu pociągnie powietrze .
BX 1,4 85 rok zoltar.
CC 900
Alfa Romeo 146 1,4 TS
XM 2,1 TD 1997 zielony-metalik + szyber dach
C5 II 2.0i Pb

Offline Przemysław Wyderka

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 472
  • Skąd: Siemianowice Śląskie
  • Posiadany samochód: XM 2.1TD Aut. 92' + XM 2.9 Aut. 99' + XM 2.0i 92'; Były: BX 1.4 92'; XM 2.1TD Man. 91;
  • Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Odp: Przewody od pompy LHM
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 24, 2021, 22:23:58 »
Powinna pociągnąć płyn, ale ja dla pewności po podłączeniu przewodu do pompy - nalewałem trochę LHMu do niego i dopiero podłączałem do zbiornika. Zawsze działało no i trochę mniej powietrza dostaje się do układu. Potem standardowa procedura odpowietrzenia hydropneumatyki, bo zawsze coś tego powietrza zassie i tyle :)

Offline Mateusz Kaczorek

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 406
  • Skąd: Głogów
  • Posiadany samochód: XM 2.9V6 24v manual 2000r Exclusive 228KM, LPG , Orga:8578 ; CX Leader 2.5D 88r. ORGA 4369
  • Zainteresowania: hydro , muzyka
  • Miejscowość: Głogów
Odp: Przewody od pompy LHM
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 24, 2021, 22:26:40 »
Konżektor zostaw poluzowany (12), żeby pompa tylko na wspomaganie pompowała. Przewód zasilający trochę zalewam (może ze 100ml) i po odpaleniu pompa zaciągnie sama. W zbiorniku będziesz miał pełno piany po odpaleniu silnika. JA robię tak, że odpalam na ok 10 sek i gasze silnik. Czekam aż w zbiorniku LHM się odgazuje. Powtarzam to ze 3-4 razy i dopiero zakręcam śrubkę na konżektorze jak widzę, że LHM jest bez powietrza (przygotuj sobie latarkę).

Offline Robert Mulewicz

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 787
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Nissan Terrano 3.0, C4 1,6HDI coupe Były:MG TF 1.8 16v ,XM V6 Zender,Saxo VTS, Renault Laguna GT 2.0 16v. CX25TRD Turbo II 1987 oraz wiele innych citroenów
  • Zainteresowania: szerokie
  • Miejscowość: Kraków
Odp: Przewody od pompy LHM
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 24, 2021, 23:02:49 »
Ja z kolei zapalam silnik i ustami robię lekkie ciśnienie w zbiorniku ponad poziomem płynu które wpycha płyn do pompy i pomaga jej zassać.Sposób sprawdzony kilka razy tylko trzeba mieć dobre płuca.Kompresora nie zalecam bo......... rozwali zbiornik albo przelewy
2,5 td-najgorszy parch wśród XM-ów

Offline Zbigniew Patelski

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 992
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: XM 2.1 TD 1995
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Przewody od pompy LHM
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 25, 2021, 01:38:49 »
Ja mam założony zwykły tani czarny uniwersalny wąż paliwowy. Musiałem go puścić nieco naokoło, bo nie dał się ułożyć tak jak ten fabryczny plastikowy. Zdjęcia chwilowo nie mogę zrobić z braku dostępu do samochodu. Działał dobrze przez 10 lat, a pewnie i działałby nadal, ale XM unieruchomiony przez korozję. Jedyne co zaszło, to stwardniał na kamień, ale nie podsysa powierza.
ja: XM 2.1TD [XUD11ATE] BVA 95'
XM Break V6 24V [ES9J4] BVA 97' (trwa remont blach)
ojciec: XM V6 12V [ZPJ] BVM 96'

Offline Robert Siwiak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 405
  • Skąd: Gończyce
  • Posiadany samochód: XantiaV6, C5V6 lift
  • Miejscowość: Gończyce
Odp: Przewody od pompy LHM
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 25, 2021, 09:47:27 »
TEN    sprawdza się doskonale (jeden kawałek od pompy do zbiornika).
  Jest z oplotem, więc nie załamuje się przy wysokiej temp.
Robert Siwiak
Xantia V6  (450kkm) , C5 V6 (240kkm)

Offline Tomasz Tokarski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 165
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: '93 BX D Turbo Break XUD7TE
  • Zainteresowania: Rowery poziome
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Przewody od pompy LHM
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 25, 2021, 09:50:33 »
Silikon nie nadaje się do LHMu! ... Przebarwiło cały wąż w kolor LHmu i łatwo zsuwają się z króćców...
Jak na przewód nienadający się do lhmu, to wytrzymywanie 8 lat bez problemów jest trochę zastanawiające ...
Rzeczywiście przebarwia się i czasami pęka lub zsuwa się, ale...
1. pęka gdy jest zbyt cienka ścianka, nie można dać fi10 i ścianka 1 - ja daje np. fi10 zew i ścianka 3, czyli przewód jest 10/4 (fi zew/wew), przewód zbiornik-pompa dałem zbrojony, zbrojony dałem też na wyjściu z konżektora - tam gdzie przechodzi w bardzo cienki przewód (oryginalnie jest element gumowy z dużym otworem z jednej strony i małym z drugiej),
2. co do pękania to miałem jeszcze problem z powrotem z przedniego korektora, bo tam rzeczywiście wali ciśnieniem i walczyłem z tym w sumie chyba ze 3 razy, po ostatniej walce jest pokój od 4-5 lat - złożyłem cienki przewód na powrót i na niego dodatkowo przewód o większej średnicy na króciec korektora tak, żeby zachodził poza króciec jeszcze jakieś 2-3 cm.
3. zsuwa gdy jest zbyt płytko założony i dostanie ciśnienia tak miałem czasami w przypadku powrotów z przednich siłowników, ale w przypadku ośmiornicy i łączenia 5 przewodów tuż przed zbiornikiem mam nasuwane ok. 4-5 cm na przewody miedziane cienkie, a te grube (powrót ze rozdzielacza i odejście do zbiornika) dodatkowo zaciśnięte delikatnie dwoma małymi trytkami.

Offline Mateusz Kaczorek

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 406
  • Skąd: Głogów
  • Posiadany samochód: XM 2.9V6 24v manual 2000r Exclusive 228KM, LPG , Orga:8578 ; CX Leader 2.5D 88r. ORGA 4369
  • Zainteresowania: hydro , muzyka
  • Miejscowość: Głogów
Odp: Przewody od pompy LHM
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 25, 2021, 11:19:58 »
Silikon nie nadaje się do LHMu! ... Przebarwiło cały wąż w kolor LHmu i łatwo zsuwają się z króćców...
Jak na przewód nienadający się do lhmu, to wytrzymywanie 8 lat bez problemów jest trochę zastanawiające ...
Rzeczywiście przebarwia się i czasami pęka lub zsuwa się, ale...
1. pęka gdy jest zbyt cienka ścianka, nie można dać fi10 i ścianka 1 - ja daje np. fi10 zew i ścianka 3, czyli przewód jest 10/4 (fi zew/wew), przewód zbiornik-pompa dałem zbrojony, zbrojony dałem też na wyjściu z konżektora - tam gdzie przechodzi w bardzo cienki przewód (oryginalnie jest element gumowy z dużym otworem z jednej strony i małym z drugiej),
2. co do pękania to miałem jeszcze problem z powrotem z przedniego korektora, bo tam rzeczywiście wali ciśnieniem i walczyłem z tym w sumie chyba ze 3 razy, po ostatniej walce jest pokój od 4-5 lat - złożyłem cienki przewód na powrót i na niego dodatkowo przewód o większej średnicy na króciec korektora tak, żeby zachodził poza króciec jeszcze jakieś 2-3 cm.
3. zsuwa gdy jest zbyt płytko założony i dostanie ciśnienia tak miałem czasami w przypadku powrotów z przednich siłowników, ale w przypadku ośmiornicy i łączenia 5 przewodów tuż przed zbiornikiem mam nasuwane ok. 4-5 cm na przewody miedziane cienkie, a te grube (powrót ze rozdzielacza i odejście do zbiornika) dodatkowo zaciśnięte delikatnie dwoma małymi trytkami.
Z sylikonu mam grubościenne 3,5mm chyba. Jak zaciskam opaskę na krućcu to widzę jak z tego sylikonu pomiędzy oplotami wyciskany jest LHM. Czyli mają dość sporą przepuszczalność. Chyba, że moje są słabej jakości. W układzie chłodzenia nie zauwazyłem takiej sytuacji.
Zwykły wąż olejowy z NBR też będzie działał rok lub kilka zależnie jakiej jakości kupisz. Jeden zrobi się twardy jak skała inne się rozmiękną. Powrót z zaworu hamulcowego mam zrobiony wężem NBR Parker do LPG i działa już 4 rok. Zasilanie pompy też miałem NBR Parker do LPG 12mm (nawet w zimie był elastyczny) ale zaczął się rozwarstwiać po paru latach i szukałem czegoś bardziej dedykowanego pod LHM ale elastycznego.
Z oplotem stalowym nie stosuję, bo ciężej jest go szczelnie skręcić, szczególnie na plastikowych krućcach zbiornika. Za to mieszanka gumy najlepiej pasująca do LHMu w stosunku do ceny za metr ...

Offline Przemysław Orłowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 391
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: XM V6 3.0 24 Pallas
  • Zainteresowania: Wszystko co można rozebrać i popsuć
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Przewody od pompy LHM
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 25, 2021, 16:43:17 »
No nic widzę że będę musiał się doktoryzować z tych węży . Podzwoniłem dziś po paru firmach i trudny temat . Branża wężowa  :D :D  nie chce nawet za bardzo na te tematy rozmawiać , tylko jedni mi powiedzieli że mają taki wąż z dodatkiem teflonu ale on musi być zakuty , cybantem podobno go nie zacisnę .
BX 1,4 85 rok zoltar.
CC 900
Alfa Romeo 146 1,4 TS
XM 2,1 TD 1997 zielony-metalik + szyber dach
C5 II 2.0i Pb

Offline Robert Mulewicz

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 787
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Nissan Terrano 3.0, C4 1,6HDI coupe Były:MG TF 1.8 16v ,XM V6 Zender,Saxo VTS, Renault Laguna GT 2.0 16v. CX25TRD Turbo II 1987 oraz wiele innych citroenów
  • Zainteresowania: szerokie
  • Miejscowość: Kraków
Odp: Przewody od pompy LHM
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 25, 2021, 21:54:11 »
Ja mam założony zwykły tani czarny uniwersalny wąż paliwowy. Musiałem go puścić nieco naokoło, bo nie dał się ułożyć tak jak ten fabryczny plastikowy. Zdjęcia chwilowo nie mogę zrobić z braku dostępu do samochodu. Działał dobrze przez 10 lat, a pewnie i działałby nadal, ale XM unieruchomiony przez korozję. Jedyne co zaszło, to stwardniał na kamień, ale nie podsysa powierza.
Ja stosuję węże do paliwa Hutchinson.Zresztą na moich niektórych oryginalnych wężach w XM-ie jest taka nazwa.Nie zauważyłem żeby coś niedobrego z nimi się działo.Podejżewam że inne węże przeznaczone do ropy też wytrzymają tylko muszą być dobrej firmy.Ropa też jest agresywna.Znalazłem takie coś.Może kogoś naprowadzi na cel https://hosetech.pl/dobor-weza-przemyslowego-wedlug-rodzaju-gumy/
« Ostatnia zmiana: Styczeń 25, 2021, 22:05:14 wysłana przez Robert Mulewicz »
2,5 td-najgorszy parch wśród XM-ów

Offline Robert Mulewicz

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 787
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Nissan Terrano 3.0, C4 1,6HDI coupe Były:MG TF 1.8 16v ,XM V6 Zender,Saxo VTS, Renault Laguna GT 2.0 16v. CX25TRD Turbo II 1987 oraz wiele innych citroenów
  • Zainteresowania: szerokie
  • Miejscowość: Kraków
2,5 td-najgorszy parch wśród XM-ów

Offline Mateusz Kaczorek

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 406
  • Skąd: Głogów
  • Posiadany samochód: XM 2.9V6 24v manual 2000r Exclusive 228KM, LPG , Orga:8578 ; CX Leader 2.5D 88r. ORGA 4369
  • Zainteresowania: hydro , muzyka
  • Miejscowość: Głogów
Odp: Przewody od pompy LHM
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 25, 2021, 22:36:31 »
Gdzie kupujesz węże Hutchinson? Niedawno zawiozłem oryginalny wąż zasilający pompę w CX do hydrauliki siłowej, żeby panowie coś doradzili ewentualnie sprowadzili podobny. Wąż miał oczywiście  zielone napisy Hutchinson bardzo czytelne jak i nawet datę produkcji. Stwierdzili po co mają szukać jak przecież mam już nowy kupiony. Nie mogli uwierzyć, że ten wąż miał 33lata i był używany na jeżdżącym aucie. Oczywiści nie pomogli, bo nie widzieli jeszcze takiej mieszanki gumy na oczy.

Offline Tomasz Strzelczak

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 1 749
  • Skąd: Poznań
  • Posiadany samochód: BXy, C5 2.0 hdi bva am6, Xantia v6 do pracy Transit. Były Xantie, Bxy, AXy...
  • Miejscowość: Poznań, Sady
Odp: Przewody od pompy LHM
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 26, 2021, 05:23:26 »
W ES9 masz przy pompie krucieć 12mm i przy zbiorniku 12mm.

Że się wtrące na pompie średnica wyjścia jest 12 mm? 100 %?
Chce sobie zamówić wąż (ten który proponuje Robert) bez mierzenia i chce być 100 procent pewny :)

Ja zawsze daje węże gumowe z jednego z lokalnych sklepów i jest ok. Chociaż jak pamiętam w Xantii co nie dałem na ten krótki odcinek do pompy to szybko sztywnialo. Teraz wszystkie węże oryginalne już są sztywne haha :)
Tomek Tokarski wiem że silikony długo testował i dopracował ten patent prawie do perfekcji. Ja powroty do zbiornika też spinam opaska delikatnie. W Bx nie robię tego, w Xantii już tak.
Posiadaczy i miłośników BX'a zapraszam na grupę Facebookową pod tytułem "Citroen BX klub Polska" :-)

Offline Mateusz Kaczorek

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 406
  • Skąd: Głogów
  • Posiadany samochód: XM 2.9V6 24v manual 2000r Exclusive 228KM, LPG , Orga:8578 ; CX Leader 2.5D 88r. ORGA 4369
  • Zainteresowania: hydro , muzyka
  • Miejscowość: Głogów
Odp: Przewody od pompy LHM
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 26, 2021, 09:02:18 »
Tak. Tylko V6 ES9J4 ma kruciec pompy 12mm. Pozostałe pompy 6+2 mają 10mm.

Offline Robert Siwiak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 405
  • Skąd: Gończyce
  • Posiadany samochód: XantiaV6, C5V6 lift
  • Miejscowość: Gończyce
Odp: Przewody od pompy LHM
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 26, 2021, 09:19:23 »
Tak. Tylko V6 ES9J4 ma kruciec pompy 12mm. Pozostałe pompy 6+2 mają 10mm.

Ale tak jest chyba tylko po to, żeby namieszać i utrudnić naprawy .
Pod grubszym oraz cieńszym króćcem  w korpusach pomp i tak jest mały otwór ssący ok 5mm .

Robert Siwiak
Xantia V6  (450kkm) , C5 V6 (240kkm)

Offline Mateusz Kaczorek

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 406
  • Skąd: Głogów
  • Posiadany samochód: XM 2.9V6 24v manual 2000r Exclusive 228KM, LPG , Orga:8578 ; CX Leader 2.5D 88r. ORGA 4369
  • Zainteresowania: hydro , muzyka
  • Miejscowość: Głogów
Odp: Przewody od pompy LHM
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 26, 2021, 09:26:14 »
Byłoby łatwiej w użytkowaniu jakby wszystkie były zbudowane na wzór tej z ES9.

Offline Robert Mulewicz

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 787
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Nissan Terrano 3.0, C4 1,6HDI coupe Były:MG TF 1.8 16v ,XM V6 Zender,Saxo VTS, Renault Laguna GT 2.0 16v. CX25TRD Turbo II 1987 oraz wiele innych citroenów
  • Zainteresowania: szerokie
  • Miejscowość: Kraków
Odp: Przewody od pompy LHM
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 26, 2021, 19:26:38 »
TU -jest wszystko i ceny znośne
Albo TU


scaliłem posty, linki skróciłem...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 26, 2021, 20:07:07 wysłana przez Błażej Banisz »
2,5 td-najgorszy parch wśród XM-ów

Offline Mateusz Kaczorek

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 406
  • Skąd: Głogów
  • Posiadany samochód: XM 2.9V6 24v manual 2000r Exclusive 228KM, LPG , Orga:8578 ; CX Leader 2.5D 88r. ORGA 4369
  • Zainteresowania: hydro , muzyka
  • Miejscowość: Głogów
Odp: Przewody od pompy LHM
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 26, 2021, 20:07:32 »
Dzieki Robercie za podeslane linki!

Offline Robert Mulewicz

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 787
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Nissan Terrano 3.0, C4 1,6HDI coupe Były:MG TF 1.8 16v ,XM V6 Zender,Saxo VTS, Renault Laguna GT 2.0 16v. CX25TRD Turbo II 1987 oraz wiele innych citroenów
  • Zainteresowania: szerokie
  • Miejscowość: Kraków
Odp: Przewody od pompy LHM
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 26, 2021, 20:15:53 »
cała przyjemność po mojej stronie.Wpiszcie w wyszukiwarkę "rubber pipe for LHM" to wychodzi masa tego
2,5 td-najgorszy parch wśród XM-ów