Witam Szanownych Forumowicznów,
Od paru dni walczę z pewnym problemem. Otóż sytuacja jest następująca:
C5 1.6 HDI 110KM 2005r.
- wymieniłem wałki rozrzadu (zgodnie procedurą z Citroen Service Box-em);
- wymieniłem uszczelki pod wtryskiwaczami (3 na 4 były przedmuchane), jeden wtryskiwacz posiadał podkładkę o grubości 1mm... a powinno być 2mm (założyłem komplet dedykowanych BOSCH).
Po złożeniu całości auto odpalilo jednakże nie chce wejsc powyżej 1100obr/min.
Wygląda to jak odcięcie paliwa (szarpanie silnikiem).
Mechanicznie wszystko wygląda na OK... żadnych dziwnych odgłosów.
Silnik prawidłowo działa w zakresie 700-1000obr/min (równo). Spaliny jak najbardziej OK.
Czujnik położenia wału korbowego i sam pasek magnetyczny wyglądaja dobrze.
Przed wymiana wszystko było OK poza nieszczelnością wtryskiwaczy (po zdjęciu odolejacza wyszło że wałek wydechowy nadaje sie do kosza - wieć wymieniłem).
[color=ff0000]****[/color] nie wyszytuje nic więcej nadzwyczajnego
.
Pytanie numer 1 jest to czy błędy P0335/P0339 są skutkiem (nie wchodzenie powyżej 1100obr/min) czy jego przyczyna? Bardzo wątpie w uszkodzenie czujnika podczas remontu.
Macie jakiś pomysł co może być nie tak?
Pozdrawiam serdecznie.