Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji  (Przeczytany 92710 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Eliasz Kacewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 25
  • Skąd: Pszczyna
  • Posiadany samochód: C4 Picasso 2
  • Zainteresowania: sport
  • Miejscowość: Pszczyna
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #300 dnia: Listopad 14, 2020, 18:22:40 »
Zrobiłem trasę, równo po 300km przejechanych od ostatniego "dziwnego" wypalania, znów zaczęło wypalać, tym razem wypaliło ok 4g. Temperatura max w FAP 541 st C., ale podczas wypalania wąchała się od ok 380-540, w większości ok 470. Czy to dobrze czy ona ma cały czas być powyżej 500? Czy nawet 600? Jak to u Was wygląda?

Offline Michał Uriasz

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 494
  • Skąd: Rybnik
  • Posiadany samochód: Insignia :)
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #301 dnia: Listopad 14, 2020, 19:05:53 »
Zdecydowanie ponad 600

Mi MIX 2S & Tapatalk

Everybody lies.

Offline Eliasz Kacewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 25
  • Skąd: Pszczyna
  • Posiadany samochód: C4 Picasso 2
  • Zainteresowania: sport
  • Miejscowość: Pszczyna
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #302 dnia: Listopad 14, 2020, 19:13:14 »
To ciekawe w czym tkwi problem?

Offline Michał Uriasz

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 494
  • Skąd: Rybnik
  • Posiadany samochód: Insignia :)
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #303 dnia: Listopad 14, 2020, 19:30:10 »
Ja bym spróbował wymusić wypalanie z diagboxa żeby zeszło do 0. Znajomy na grupie fb też miał ponad 30g i nie wypalało mu. Chyba po 4 czy 5 wymuszonym wypaleniu i przejechaniu ponad 100km dopiero wyzerowało

Mi MIX 2S & Tapatalk

Everybody lies.

Offline Eliasz Kacewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 25
  • Skąd: Pszczyna
  • Posiadany samochód: C4 Picasso 2
  • Zainteresowania: sport
  • Miejscowość: Pszczyna
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #304 dnia: Listopad 14, 2020, 19:38:13 »
OK,

Offline Sławomir Pyryt

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 82
  • Skąd: Starogard Gdański
  • Posiadany samochód: C5 MKIII (X7) 2,0HDi 2010r. 163kM Automat & Xsara I 2.0 HDI
  • Miejscowość: Starogard Gdański
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #305 dnia: Listopad 16, 2020, 08:24:13 »
Emil sprawdź wtryski - zobacz korekty po wypalaniu, chyba coś nie tak z nimi

Offline Eliasz Kacewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 25
  • Skąd: Pszczyna
  • Posiadany samochód: C4 Picasso 2
  • Zainteresowania: sport
  • Miejscowość: Pszczyna
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #306 dnia: Listopad 16, 2020, 14:11:14 »
To do mnie?

Offline Sławomir Pyryt

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 82
  • Skąd: Starogard Gdański
  • Posiadany samochód: C5 MKIII (X7) 2,0HDi 2010r. 163kM Automat & Xsara I 2.0 HDI
  • Miejscowość: Starogard Gdański
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #307 dnia: Listopad 16, 2020, 14:53:03 »
Wymiana była zrobiona i zapisana. Wypala średnio co 300km, ostatnim czasy włączała mi się dioda nie wiadomo czemu przy zimnym silniku. i to pewnie obniżyło średnią.


Tu zdjęcie z aplikacji FAP, dziś z trasy. Można po nim coś powiedzieć? Uczę się dopiero tej aplikacji.





Właśnie miałem tresę i idealnie 300 od ostatniego wypalania nastąpiło kolejne, trwało ok 13-15min,


Zdjęcie z wypalania:



Z
djęcie po wypaleniu, i tu pytanie, czy wartości Weight of soot in the FAP oraz Deposits in FAP nie powinny zmaleć po wypaleniu?


 
Tak, zdjęcie po wypalaniu - dziwne korekty

Offline Eliasz Kacewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 25
  • Skąd: Pszczyna
  • Posiadany samochód: C4 Picasso 2
  • Zainteresowania: sport
  • Miejscowość: Pszczyna
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #308 dnia: Listopad 16, 2020, 15:19:21 »
Może dlatego, że to na postoju? Nie chce myśleć ze coś z wtryskami nie tak, auto pali malutko, silnik cicho i równo pracuje, nic nie kopci, oleju nie bierze. Jedynie ten ten FAP nie daje spokoju.

Offline Grzegorz Rusinek

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 43
  • Posiadany samochód: Citroen c5 mkiii x7 2.0 hdi 136 KM RHR KOMBI
  • Miejscowość: Ziębice
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #309 dnia: Styczeń 02, 2021, 17:40:30 »
Witam

Po wyczyszczeniu fapa i dolewce eoylsa oraz wpisaniu wszystkiego w komputer aplikacja FAP normalnie pokazywała km przejechane na nowym fapie od 0 km oraz pozostałe dla fapa od tam jakiejś wartości. Po zatankowaniu do pełna pokazała również ubytek plynu do 2339 ml z 2340 ml.

Po przejechaniu jakiś Max 500 km nagle wyskoczyły jakieś wartości nie wiadomo skąd (Jak na zdjeciu). Po kolejnym tankowaniu nawet nie pokazała ubytku plynu.

Fap wypala się normalnie pokazuje to w aplikacji itp. Jednak wartości cały czas są takie same . Zmieniają się tylko 2 pierwsze od sadzy i ceru i sie zmieniają  po wypaleniu RESZTA CAŁY CZAS STOI.

Próbowałem zresetować aplikację oraz na nową ja wyrywać. Jest to wersja z chomika pelna

dziara

  • Gość
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #310 dnia: Styczeń 02, 2021, 21:55:37 »
Że tak się wtrącę...Zawsze mi wypala po przekroczeniu 5g sadzy i schodzi do zera. Tylko, że ja niemal zawsze tego pilnuję. Mam podpięty telefon i jak zaczyna wypalać to mu pomagam. Z racji tego, że od jakiegoś czasu tylko po mieście ganiam to nigdy nie wypalilby się sam. Aby to osiągnąć nawet w mieście przyłączam skrzynię w manual i trzymam na niższych biegach i wyższych obrotach, czasem nawet na N na światłach. Pilnuję tylko aby temp. FAPa była przynajmniej 550-630 st. Efekt- wypalanie trwa jakieś 4minuty. Nigdy nie miałem tak wysokich wartości jak 20-30 G. sadzy...Przy końcu wypalania wyłączają się już dodatkowe odbiorniki prądu ( u mnie zwykle 1g lub 0,8 więc samo zgaśniecie diody wypalania nie jest jedno z z końcem procesu).To, że u kolegi nie schodzi do zera może być podyktowane tym, że on kilkanaście razy nie wypalił się do końca i teraz potrzebuje pomocy i podniesieniu temp na Max.
I taka ciekawostka- przy jeździe z większą przyczepką i obciążeniu oraz prędkości przynajmniej 100 km/h stopień nagromadzenia sadzy sam spada bez załączenia dodatkowych źródeł w postaci ogrzewania szyby...Fap się sam wypala cały niemal czas choć powoli.

Offline Błażej Banisz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 4 597
  • Skąd: Gliwice
  • Posiadany samochód: C4 1.6 VTI 120KM 2009r; C5 2.0HDI (RHF) kombi 2010; Nieruchomość garażowa CX 1977 2.4ie; Służbowo 508SW R8 2.0BHDI
  • Miejscowość: Gliwice
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #311 dnia: Styczeń 02, 2021, 22:46:46 »
Tu dużo zależy od "profilu terenu" po którym się poruszamy... z moich obserwacji jazda DTŚ-ką nie sprzyja wypalaniu FAP-a, bo za często trafiają się zjazdy przy których temperatura w filtrze potrafi spaść o prawie 100oC i zjazd wcale nie musi być specjalnie długi. Jazda "po płaskim" jest OK, pod górę jeszcze lepiej, ale jak teren się szybko zmienia to jednak utrzymanie temperatury może sprawiać pewien problem.
Ilu ludzi przypada na jednego człowieka?

Offline Michał Uriasz

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 494
  • Skąd: Rybnik
  • Posiadany samochód: Insignia :)
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #312 dnia: Styczeń 03, 2021, 13:21:59 »
A ja nie mam żadnego problemu z wypalaniem na dtś. Zawsze trzyma temperaturę i szybko się wypala

Mi MIX 2S & Tapatalk

Everybody lies.

Offline Grzegorz Rusinek

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 43
  • Posiadany samochód: Citroen c5 mkiii x7 2.0 hdi 136 KM RHR KOMBI
  • Miejscowość: Ziębice
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #313 dnia: Styczeń 08, 2021, 09:04:10 »
Po ostatnim zatwnlowaniu od rezerwy do pełna jednak licznik plynu tak jakby ruszył. Zeszło z 2339 na 2327 ml. Było to 3 tankowanie od dolewki i czyszczenia filtra. Po 2 pierwszych tankowaniach wg apki zeszło tylko 1ml.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka


Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 886
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #314 dnia: Styczeń 08, 2021, 09:49:06 »
A ja nie mam żadnego problemu z wypalaniem na dtś. Zawsze trzyma temperaturę i szybko się wypala

Mi MIX 2S & Tapatalk


U mnie też nie ma problemu z trzymaniem temperatury w czasie wypalania. Sterownik silnika w ciągu kilkudzięsięciu sekund podnosi temperaturę z 200 na ponad 600C i do końca wypalania tak zostaje, niezależnie czy z górki czy pod górke, czy stoi. Co ile km Ci się wypala fap aktualnie? U mnie teraz wygląda, że co 1000km. Trochę jestem tym zaskoczony, bo w lecie było koło 500km. Styl jazdy podobny 60/40 trasa/miasto (krótkie trasy po 2-3km) Ostatnio zatankowalem co prawda Vpowera na shelu, ale poprzednie tankowanie też było ponad 800km. Czyżby jak jest chłodniej to mniej sadzy się wytwarza? Już to zauważyłem w zeszłym roku i wczesniej. Chociaż przez chipem to w lecie też czesto po 1000km się wypalał i sadza z reguły nie doszła do 4,5g, czyli pewnie na 1000km jest ustawiony limit.

Offline Radosław Szewczyk

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 245
  • Skąd: Kalisz
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 3.0HDi AM6 2010r.
  • Miejscowość: Kalisz
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #315 dnia: Styczeń 09, 2021, 15:38:28 »
U mnie też nie ma problemu z trzymaniem temperatury w czasie wypalania. Sterownik silnika w ciągu kilkudzięsięciu sekund podnosi temperaturę z 200 na ponad 600C i do końca wypalania tak zostaje, niezależnie czy z górki czy pod górke, czy stoi. Co ile km Ci się wypala fap aktualnie? U mnie teraz wygląda, że co 1000km. Trochę jestem tym zaskoczony, bo w lecie było koło 500km. Styl jazdy podobny 60/40 trasa/miasto (krótkie trasy po 2-3km) Ostatnio zatankowalem co prawda Vpowera na shelu, ale poprzednie tankowanie też było ponad 800km. Czyżby jak jest chłodniej to mniej sadzy się wytwarza? Już to zauważyłem w zeszłym roku i wczesniej. Chociaż przez chipem to w lecie też czesto po 1000km się wypalał i sadza z reguły nie doszła do 4,5g, czyli pewnie na 1000km jest ustawiony limit.
W 3.0 HDI nie mają tego problemu, mniejsze jednostki podczas jazdy z górki szybko studzą FAP.
Odnośnie wypalania to u mnie mniej więcej od wakacji (dolewka Eolys i wklepanie wymiany filtra) też wypala po przekroczeniu 1000km (wcześniej po osiągnięciu 4.500g sadzy co dawało od 400 do 800km) a nakulane mam ponad 290tyś i prawdopodobnie filtr od nowości ten sam.

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 886
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #316 dnia: Styczeń 10, 2021, 10:44:07 »
U mnie wczoraj wypalił się fap przy 1010km i 4.2g. Wypalanie trwało 10km. Temperatura na początku wzrosła do 699C, potem spadła do 674C. Średnie spalanie z 600km wzrosło z 7.4l na 7.5l. Zagadka: jakie spalanie było podczas wypalania ;)? Wg mnie ok. 13.5l, ale może się mylę.  :)

Offline Bartek Sieluck

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 374
  • Skąd: Tczew
  • Posiadany samochód: C5 2.0 HDI 163KM (198KM) Exclusive
  • Miejscowość: Tczew
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #317 dnia: Styczeń 10, 2021, 11:22:15 »
To się da włączyć w DB. Ja właśnie na tej podstawie wiem kiedy się wypala fap. W 2.0 163KM rośnie o około 3 litry na 100km.
PS. Temperatury nigdy nie widziałem wyższej niż 570-580 stopni.

Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka


Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 886
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #318 dnia: Styczeń 10, 2021, 11:50:41 »
Ja mam włączoną opcję pokazywania nadmiernego spalania, ale nie chciało mi się włączać pomiaru na te 10km a na chwilowym spalanie rosło lub malało, w zależności czy było pod górkę czy z górki.

Offline Maciej Dudziak

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 505
  • Skąd: Międzybrodzie Żywieckie
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 2.0HDI 163km 2009r.
  • Miejscowość: Międzybrodzie Żywieckie
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #319 dnia: Styczeń 10, 2021, 11:51:35 »
U siebie zauważyłem taką zależność, że im mniej obciążony jest sulnik tym filtr pozwala sobie na większe podbicie temperatury. Przy jedzie pod górkę nie przekracza 550st, przy jedzie po płaskim ostatnio miałem 610st.

Offline Wojciech Strzeboński

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 1
  • Posiadany samochód: Citroen C4
  • Zainteresowania: Programowanie
  • Miejscowość: Kraków
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #320 dnia: Styczeń 18, 2021, 13:20:22 »
Cześć, mam pewien problem dotyczący FAPu w moim Citroenie C4 1.6HDi. Kupiłem go w 2019 roku we wakacje, miał wtedy 142 tys. km przebiegu. W okolicach listopada zaczęły się problemy z FAPem a mianowicie co jakiś czas wyskakiwał błąd możliwości zapchania filtra i faktycznie tak było. W grudniu zawiozłem samochód na czyszczenie i w komputerze filtr był zapchany w 56% (masy której nie można już było wypalić) oraz okazało się, że komputer pokazywał, że w zbiorniczku jest jeszcze płyn do wypalania to fizyczne go nie było. Filtr został wyczyszczony, przebieg filtra wyzerowany i wszystko działało dobrze. W styczniu 2020 roku kupiłem iCara oraz aplikacje FAP żeby kontrolować wypalanie. Pamiętam, że na początku po czyszczeniu czujnik ciśnienia FAP pokazywał na wolnych obrotach 3mbary. Samochodem jeździłem różnie, czasem miasto czasem trasa jednak filtr wypalał się średnio co 360-400km i posiadając apkę procedura wypalania zawsze przebiegała prawidłowo, wiedziałem kiedy się już wypalił i dopiero wtedy gasiłem samochód. Wypalanie przebiegało standardowo (u mnie gdy poziom zapchania przekroczył 5g/l wypalanie się włączało i zawsze schodziło do 0 g/l). W wakacje 2020 robiłem więcej tras i zauważyłem, że przekraczając 130 km/h poziom zatkania filtra (g/l) sam zaczął się zmniejszać i wymuszona regeneracja potrafiła odbyć się dopiero po przejechaniu 600km. Wszystko było super i myślałem, że jest ok jednak przyszedł listopad 2020 roku. Nie jeździłem codziennie z telefonem i nie kontrolowałem jak samochód się zachowuje, jednak pamiętam, że ciśnienie na czujniku FAP nie przekraczało raczej 90 mbar (tutaj strzelam, sugeruje się poziomym odczytem bo tak ustawiłem wartość czujnika ciśnienia - podobnie jak np. ciśnienie sprężarki). Od listopada natomiast zacząłem zauważać, że przy mocniejszym obciążeniu, wartość ciśnienia potrafiła wynosić już nawet 100mbar przy obciążeniu. Od czasu listopada oraz niższych wartości temperatur wypalanie nie rozpoczyna się już po przekroczeniu 5g/l zapchania jednak zdecydowanie wcześniej (na początku rozpoczynało się po 2.5g/l a ostatnio już przy 1.8 g/l). W trakcie wypalania poziom zapchania wskazuje 0.0g/l natomiast wypalanie jeszcze trwa i trwa (ok 15 km obwodnicą). Wartości ciśnienia FAP na wolnych obrotach oscylują w granicach 9-13 mbar. Co może być przyczyną tak nagłego częstego wypalania? Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Do listopada FAP sprawował się bez najmniejszych zastrzeżeń, wiedziałem kiedy rozpocznie się wypalanie i zawsze było poprawnie przeprowadzane, natomiast od pewnego momentu nagle wypadanie zaczyna się coraz częściej (ostatnim razem zaczął się wypalać po 80 km). Przyczyną może być problem z czujnikiem ciśnienia? Zaważyłem, że zaraz po uruchomieniu samochodu (tutaj tylko odniesienie) na jałowym ciśnienie wynosi 8mbar, po trasie przykładowo 13mbar, natomiast jak wkręce go na obroty na jałowym to po jakimś czasie potrafi zejść wartość do 6mbar, a po chwili nagle wskakuje na 14mbar (tak jakby czujnik oprócz faktycznego stanu ciśnienia dodatkowo "dodawał od siebie" jakąś wartość?
Edit: Ostatnimi czasy, zauważyłem też, że komputer zaniża liczenie zatkania w g/l, zdecydowanie wolniej ta liczba idzie w górę. Chciałbym się również spytać, czy to że diodia/napis regeneracji przestał się wyświetlać po wypaleniu zawsze oznacza, że wypalenie się zakończyło oraz filtr się wyczyścił na ile to jest możliwe, czy może też się wyłączyć bo nie można było przeprowadzić pełnego czyszczenia i komputer spróbuje znów za jakiś czas?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 18, 2021, 13:38:21 wysłana przez Wojciech Strzeboński »

Offline Robert Kubal

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 77
  • Skąd: Łąka Prudnicka
  • Posiadany samochód: był Xantia Break'00 2.0 HDI jest C5 2.0 BlueHDI
  • Miejscowość: Prudnik
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #321 dnia: Styczeń 21, 2021, 21:59:39 »
Witam. Podepnę się pod temat, jednak u mnie aplikacja pokazuje FAP 3% i pozostało życia 131000 ale przebieg FAP 0km. Świeżo kupione auto i zastanawiam się czy to prawidłowe wskazania. Czy ktoś ustawił inne parametry A FAP jest stary? Czy można pogrzebać w diagbox tak, że ECU czyta że wszystko w porządku, a FAP może być zapchany? Mówią, że przy 114 tyś. km nie powinno z nim się nic dziać...

Offline Artur Szarek

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 121
  • Posiadany samochód: C5 X7 136hp Exclusive
  • Zainteresowania: Elektronika
  • Miejscowość: Gliwice
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #322 dnia: Luty 10, 2021, 09:28:10 »
Hej. Podpowie mi ktoś co mam zaznaczyć, żeby wyszedł wykres z regulatora ciśnienia, doładowania itp? Wiem, że jest coś takiego jak oczekiwane i mierzone wtedy się porównuje czy wszystko jest prawidłowe. Chyba, że się mylę.

Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka


Offline Błażej Banisz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 4 597
  • Skąd: Gliwice
  • Posiadany samochód: C4 1.6 VTI 120KM 2009r; C5 2.0HDI (RHF) kombi 2010; Nieruchomość garażowa CX 1977 2.4ie; Służbowo 508SW R8 2.0BHDI
  • Miejscowość: Gliwice
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #323 dnia: Luty 10, 2021, 09:47:19 »
Jak wybierzesz "manage logs" to w prawym górnym rogu pojawi się ikonka wykresu (zaznacz jeden z logów - upewnij się, że jest to log szczegółowy), kliknij ten wykres i wtedy z listy wybierasz parametry do przedstawienia na wykresie... jest tam też możliwość ustawienia mnożnika, aby móc na przykład podejrzeć ciśnienie w FAP wraz z obrotami.
Ilu ludzi przypada na jednego człowieka?

Offline Artur Szarek

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 121
  • Posiadany samochód: C5 X7 136hp Exclusive
  • Zainteresowania: Elektronika
  • Miejscowość: Gliwice
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #324 dnia: Luty 10, 2021, 10:56:47 »
Jak wybierzesz "manage logs" to w prawym górnym rogu pojawi się ikonka wykresu (zaznacz jeden z logów - upewnij się, że jest to log szczegółowy), kliknij ten wykres i wtedy z listy wybierasz parametry do przedstawienia na wykresie... jest tam też możliwość ustawienia mnożnika, aby móc na przykład podejrzeć ciśnienie w FAP wraz z obrotami.
Będę musiał do Ciebie podjechać. Raz zrobię sam to potem będę pamięta.

Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka