Dzięki bardzo. O typowych usterkach mniej więcej wiem, sporo grzebałem po forum i myślę, że poradzę sobie ze sprawdzeniem kilku z nich. Silnika 90 w sumie szukam, bo z opinii jest najmniej problematyczny, a potrzebuję samochodu, który będzie jeździł i mnie dowiezie tam gdzie chcę, najlepiej małym kosztem. Mój aktualny muł przyspiesza do 100 w 15 sekund, więc te 90 koni myślę, że będzie wystarczające. Szczerze to po tej wczorajszej rozmowie tylko to zawieszenie stanęło pod znakiem zapytania. Do mechanika, który będzie mi to w stanie ogarnąć mam ok 40 minut drogi... A po przeglądaniu tematów wyczytałem, że poruszanie się z niesprawnym hydro mającym wyciek czy coś naraża na większe wydatki. Jest też sporo tematów związanych z kosztami, większość wydaje się dość przyziemna, ale jest kilka kwot, których nie chciałbym wydawać, a przynajmniej nie miesiąc czy dwa po zakupie samochodu. Z drugiej strony chciałbym hydroactive, bo jest też od groma opinii o jego niezawodności. Jednak wiek i przebiegi nie działają na korzyść tych drugich...