Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK III (X7). => Wątek zaczęty przez: Marcin Połomski w Maj 25, 2019, 13:47:01
-
Dopadł mnie problem czujnika ABS, prawy przód. Błąd pojawiał się przy mocnym skręcie więc podejrzenie padło na przewód czujnika . Po zdjęciu koła podczas ruszania, naginania kabla faktyczni komputer łapie błąd. Próbowałem zlokalizować przerwę ale chyba jednak zmienię cały czujnik z wiązką. I teraz pytanie, gdzie znajduje się wtyczka czujjnika pod maską? jeśli dobrze widziałem to kabel wchodzi do komory silnika w okolicach zbiorniczka z płynem chłodniczym i biegnie dalej pod nim?
Co trzeba demontować? No i jak z odkręceniem czujnika od piasty?? śruba wygląda tragicznie:( Macie jakieś doświadczenia , rady?
-
Jak wymienialem czujnik to odkrecilem zbiornik i go odsunalem i był dostep
-
Jak wymienialem czujnik to odkrecilem zbiornik i go odsunalem i był dostep
Czyli wtyczka jest pod zbiorniczkiem? A sam czujnik? Odkreciles bez problemu?
-
Nie poddał się bez walki. Musiałem go rozwiercać
-
No ja dzisiaj z kol.Maćkiem wymieniałem czujnik też prawy i bez wiercenia też się nie obyło ale błąd dalej się pojawia i po dogłębnej diagnozie okazuje się że jest do wymiany jeszcze łożysko.Już zamówiłem SKF i ufam że po wymianie problem zniknie.
-
Henryku, interpunkcja... Proszę o stosowanie.
-
Ok, wiercenia się spodziewam na oko, a potwierdź proszę, wtyczka jest ppd zbiorniczkiem plynu chłodniczego czy gdzieś dalej?
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
-
Wtyczka jest przy zbiorniczku koloru niebieskiego.
-
U mnie stara była czarna
-
U mnie czujnik był z firmy ATE i wtyczka niebieska, kupiłem nowe z Boscha i wtyczki też są niebieskie.A ty masz u siebie czujnik długi czy krótki? bo nie wiem od czego to zależy ale występują dwa rodzaje.
-
Nie wiem jaki był wcześniej. Nowy jest Delphi
-
Czujnik wymieniłem, szczęśliwie bez niespodzianek. Śruba po obfitym zlaniu WD-40 i oczyszczeniu gniazda na klucz odpuściła. Sam czujnik po odkręceniu nie chciał wyjść z gniazda w żaden sposób więc go rozwierciłem. W dotychczasowym czujniku wtyczkę miałem szarą ale podejrzewam, że był już wcześniej wymieniany. Nowy , TRW , ma niebieską.
Wszystko działa, dzięki za podpowiedzi.
-
A jaki jest numer PSA tego czujnika?
Tzn. jest to numer 1 na rys. poniżej? Czyli "4545H9" ?
I to co jest pokazane w zestawie to jest komplet na koło?
(https://images92.fotosik.pl/191/440edacbcd63946b.jpg)
-
Tak nr1 to jest czujnik,nie pamiętam jaki jest nr.PSA ale do mnie przychodzi ten dłuższy.
-
Nr 1 jest tym co Cię powinno interesować.
Czujnik z okablowaniem.
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
-
U mnie po wymianie samego czujnika problem nie zniknął dlatego do wymiany pójdzie jeszcze łożysko i ufam że to rozwiąże sprawę,mam pytanie do tych co wymieniali takie łożysko a mianowicie czy łatwo one schodzi?bo załatwiłem w aso u kolegi nową piastę w razie jakby wystąpiły jakieś problemy jeśli takowych nie będzie to piastę mogę oddać.
-
Rozpiętość cenowa tych czujników też duża: od ok. 30zł do 200zł.
Ciekawe czy te za 30zł są coś warte...
-
Rozpiętość cenowa tych czujników też duża: od ok. 30zł do 200zł.
Ciekawe czy te za 30zł są coś warte...
Gość z hurtowni odradzał mi taniochy , twierdzi, że sporo reklamacji. Ja wziąłem TRW za 110zl , kupiony online. Co wart, czas pokaze:)
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
-
Ja za delphi zapłaciłem 93zl w sklepie
-
Ja za Boscha coś ok.140 zeta na necie.