0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Marek Twardykus napisał:1.8 benzyna break, na naklejkach jest 2.3/2.5 i 2.3/3.2, opony 205/65 R15.nie sadzicie ze 3.2 to troche za duzo do tylu ?? przy wymianie dalem 2.3 / 2.8. mysle ze to i tak duzo...
Michał Gawroński napisał:CytujMarek Twardykus napisał:1.8 benzyna break, na naklejkach jest 2.3/2.5 i 2.3/3.2, opony 205/65 R15.nie sadzicie ze 3.2 to troche za duzo do tylu ?? przy wymianie dalem 2.3 / 2.8. mysle ze to i tak duzo... Te 3,2 to przy max załadowanym :-)
A cyferki Ci si się nie pomieszały? Może 2,3? Przynajmniej tak jest na mojej naklejce
Marek Twardykus napisał:Michał - tak, jest duży odważnik przy 3,2. natomiast ja zawsze jeżdżę z obciążeniem (mniej lub więcej w bagażniku) i na podstawie dotychczasowych doświadczeń myśle że 3.2 to sporo...pytanie - jakie jest dozwolone max obciążenie naszych kombi ??
Michał Gawroński napisał:CytujMarek Twardykus napisał:Michał - tak, jest duży odważnik przy 3,2. natomiast ja zawsze jeżdżę z obciążeniem (mniej lub więcej w bagażniku) i na podstawie dotychczasowych doświadczeń myśle że 3.2 to sporo...pytanie - jakie jest dozwolone max obciążenie naszych kombi ??Trzeba zajrzeć do instrukcji, ale teraz mi się już nie chce :-). Może jutro. Ale chyba z 500 kg wytrzymuje.
Robert Jesionczak napisał:CytujMichał Gawroński napisał:CytujMarek Twardykus napisał:1.8 benzyna break, na naklejkach jest 2.3/2.5 i 2.3/3.2, opony 205/65 R15.nie sadzicie ze 3.2 to troche za duzo do tylu ?? przy wymianie dalem 2.3 / 2.8. mysle ze to i tak duzo... Te 3,2 to przy max załadowanym :-)A cyferki Ci si się nie pomieszały? Może 2,3? Przynajmniej tak jest na mojej naklejce
Marek Twardykus napisał:ano gotowe, gotowe do 600 kilo i dalej jestem zdania ze 3,2 to za dużo.