Cześć,
wymieniał ktoś ostatnio pompę lub przewody? Te szybkozłączki raczej nie mają tendencji do podciekania. Właśnie po naprawach gdy podejdzie jakiś paproch to zaczyna się sączyć paliwo. Jeśli niedawno były ruszane to warto przeczyścić te połączenia. Należy później odpowietrzyć układ gruszką na przewodach. Według mnie powinno lać się z tej po prawej (tej bliżej filtra paliwa). Tam jest nadciśnienie bo to powrót z pompy. W tej po lewej jest podciśnienie, więc przy małych nieszczelnościach powinna zasysać powietrze.
Jeżeli wtyczka która wychodzi z pompy (ta po jej prawej stronie patrząc za zdjęcie) jest taka sama jak ta po prawej stronie filtra paliwa (z zielonym "przyciskiem") to na pewno da się w niej wymienić oringi (2 szt. na szybkozłączkę). One są do kupienia tylko w sklepach, które zajmują się sprzedażą różnorakich uszczelnień. Mam gdzieś zapisane wymiary tych oringów, jak znajdę to wrzucę. Przy doborze trzeba wziąć pod uwagę że 0.1mm robi tu różnicę, oraz to żeby były odporne na olej napędowy i temperatury (dość wysokie, PWC się grzeje).
Najprościej je wydłubać przy pomocy igły poprzez przebicie i wyciągnięcie. Żeby umieścić nowy oring na miejscu, trzeba się wyposażyć w dwie precyzyjne wąskie pęsety. Należy mieć na uwadze, że oringi rozdzielone są metalowym pierścieniem, dlatego dobrze jest to robić w kolejności. Najpierw wymiana jednego potem drugiego, tak aby pierścień został na miejscu.
PS. Jesteś pewien, że leje się ze wskazanych przez Ciebie miejsc? Tak ze zdjęcia to powiedziałbym, że leje się z przewodu wychodzącego z filtra paliwa.
PS2. Poproś Administratora o przeniesienie wątku do odpowiedniego miejsca na forum.