Norbert, CP przez formularz nakazali mi reset modułu poprzez wyłączenie i ponowne włączenie usług online w zakładce "mapa" nawigacji.
Nie pomogło.
Telefonicznie miły Pan z CP polecił kontakt osobisty z najbliższym dealerem, bo i tu cytat "wiem że jakie usługi działają, inne nie dzialają, ale nie wiem czy coś robią..."
Kiedy dziś skontaktowałem się z jednym z lokalnych dealerów, zostałem wypytany o dane osobowe, vin auta, datę zakupu, etc. po czym otrzymałem tel. zwrotny z informacją, że niestety muszę kontaktować się ze sprzedawcą auta (autoryzowany dealer Citroen na drugim końcu Polski
Zadzwoniłem. Oni zdziwieni, że problem jest, stwierdzają, że w systemie usługi są aktywne od 25 marca br. Wysyłają również instrukcję aktywacji usług, obejmującą procedurę resetu BTA (przyciski assistance i SOS w podsufitce).
Procedura nie przynosi skutku.
W międzyczasie kontaktuję się z drugim lokalnym dealerem (mam to szczęście, że u mnie w mieście są dwaj).
Ci sprawdzają i twierdzą, że w systemie widzą, iż usługi nadal nie są aktywne, ale proszą o przyjazd w dniu jutrzejszym do serwisu. Podobno są w stanie je aktywować w 5-10 minut...
To jakiś obłęd jest #japrdl