Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK I => Wątek zaczęty przez: Mateusz Miłkowski w Lipiec 05, 2014, 12:50:36
-
Silnik 2,0 16 V 2001 r produkcji po podłączeniu do testera diagnostycznego wyświetla błąd - czujnik prędkości pojazdu.
Dodam ze silnik pracuje nierówno. Gdzie ten czujnik się znajduje na silniku, może ktoś ma jakieś zdjęcie albo numer katalogowy tej części. Poproszę o jakiekolwiek info :-(
-
sprawdź silniczek krokowy czy nie jest zbrudzony bądź może się nadawać do wymiany. A znaleźć go możesz za przepustnicą. Najlelpiej jest ją wymontować i wyciągnąć silniczek do czyszczeni.
-
W jaki sposób określić czy silniczek krokowy jest juz do wymiany ?
-
Jeżeli widzisz że obroty silnika falują, szarpie samochodem po puszczeniu pedału gazu to może oznaczać że silniczek krokowy jest zabrudzony bądź też do wymiany. Najlepiej jest go pierw przeczyścić i zobaczyć jak po tym będzie zachowywało się auto, jeżeli to nie pomogło to wtedy wymiana.
-
Dzięki za informacje - objawy są dokładnie takie same jak Piszesz w poście powyżej. Jeśli "zakładając teoretycznie" czyszczenie krokowca nie pomoże to jakiej firmy kupić nowy a jakiego unikać ?
I jeszcze sprawa adaptacji obrotów(po czyszczeniu lub wymianie) - czy trzeba podłączać się pod tester diagnostyczny czy silnik (komputer) sam się ustawi ?
-
Trudno powiedzieć jakiej firmy jak masz na teraz za dużo grosza to możesz brać z górnej półki ale ja do siebie wsadziłem taki za ok 80 zł, i też chodzi więc nie warto czasem przepłacać. A co do adaptacji to nic nie robiłem z podłączaniem kompa tylko gdzieś znalazłem jak adoptować nic specjalnie trudnego. Powodzenia i udanych rezultatów.
-
Jakim testerem sprawdzałeś auto?
Nierówna praca w tych silnikach bardzo często oznacza awarię szklanek popychaczy zaworowych.
Ponadto masz LPG - szarpanie występuje na obydwu paliwach? Na zimnym/ciepłym? Wzmaga się w jakiś konkretnych okolicznościach?