Dopadł mnie też mokry siłownik, prawy tył.
Nigdzie nie wyczytałem jak z uszczelkami - tj. jakie mają być bo zakładam, że zarówno pod sferą jak i do przewodu zasilającego wypada przy montażu wymienić na nowe(zresztą sama instrukcja o tym mówi).
W związku z tym że chcę wszystko skompletować na sobotę żeby wymienić proszę o podpowiedzi, sugestie itd.:
1. Jaki wymiar uszczelki pod przewód zasilający, czy to oring czy też miedziana uszczelka czy jakiś konkretny kolor(tj. guma) oringu?
2. Uszczelka pod sferę wg. cs: USZCZELKA 37,4X42X2,6 - wygląda jak oring - pytanie to samo - czy to oring i jaki kolor/guma? Mógłbym zamówić w serwisie ale wtedy sobota odpada bo jak ich znam to potrwa z 2 tygodnie.
3. Czy wymiana sfery jest na zasadzie wykręć i zakręć czy jest tam jakaś zagwózdka z ciśnieniem?
4. Co do samego siłownika to jest kilka wariantów:
a) nowy, na A... 628zł z przesyłką
b) używany z A... 170zł lub 220zł ze sferą
c) regeneracja co się już przewijało w tym wątku - nie znalazłem ich na A... a na stronie cen nie mają.
Najtańszy wariant i najmniej pracochłonny to 4b ze sferą chociaż jest obawa czy sfera jest ok. Ale jeżeli jest to miałbym sferę na przyszłość w razie W. Czy gdyby sfera okazała się zużyta to wykręcę ją bez wyciągania siłownika?
Regeneracja jest pośrednia, koszty poznam pewnie w poniedziałek jak tam zadzwonię, wydaje się że to pewniak - wg. Was jak to się ma do oryginału?
Doradźcie coś bo do środy muszę wszystko zamówić jeżeli mam w sobotę się za to zabrać, irytuje mnie plama w garażu
.
Na marginesie - ogólnie frustrujący jest ten przypadek bo auto młode i z małym przebiegiem, a niecały miesiąc temu było sucho. Myślicie że mogli mi to uwalić lakiernicy bo wiem że windowali auto wbrew zaleceniom(znaczy się nie podnosili auta przed jego uniesieniem)? Dziwna zbieżność bo przed świętami auto było u nich i przed świętami było sucho, a po świętach zaobserwowałem tę plamę. W mk2 wiem że kilka razy "niefachowo" windowali mi auto, ale tam zawieszenie było lepsze, może tutaj jest to dużo bardziej wrażliwe?