Klub Cytrynki

Okołomotoryzacyjne => Fabryczne nawigacje, systemy audio i multimedialne => Citroen Connect Navi => Wątek zaczęty przez: Norbert Mikła w Marzec 12, 2018, 12:30:26

Tytuł: Citroen Connect Nav w trybie Online
Wiadomość wysłana przez: Norbert Mikła w Marzec 12, 2018, 12:30:26
Czy ktoś ma Citroen Connect Nav i potrafi go uruchomić w trybie Online (wyświetla prognozę pogody, ceny paliwa w najbliższych stacjach a co najważniejsze informacje o ruchu drogowym i nawigowanie w sposób omijający korki).
Studiuję temat od jakiegoś czasu i okazuje się, że tę funkcję musi aktywowac dealer, inaczej nawigacja działa zawsze w trybie Offline.
Tryb Online można poznać po tym, że w prawym dolnym rogu wyświetla się logo "Tomtom traffic" jak na obrazku:
(https://images84.fotosik.pl/1015/da1cd037c7b335aa.jpg)
Znalazłem ciekawy topik na forum Tomtoma gdzie ludzi piszą o tym problemie, nasz pojazd musi być umieszczony w jakiejś bazie OVS, żeby te funkcje działały, a dealerzy tego nie robią. Większość ludzi nawet nie wie, że zapłaciła za produkt, a nie mają pełnej funkcjonalności. Komuś to w ogóle działa? Czy tylko mnie nie aktywowali tego?
Będę musiał chyba kiedyś podjechać do dealera i wyjaśnić sprawę.


PS. Adres do oryginalnego wątku o tym problemie:
https://en.discussions.tomtom.com/built-in-car-navigation-25/citroen-c4-picasso-connect-nav-usability-1010966/index4.html
Tytuł: Odp: Citroen Connect Nav w trybie Online
Wiadomość wysłana przez: Norbert Mikła w Marzec 19, 2018, 08:25:27
Dobra, sam sobie pomogłem. Wystarczyło się "przypomnieć" u Citroena. Usługi online mam już aktywne.
Tytuł: Odp: Citroen Connect Nav w trybie Online
Wiadomość wysłana przez: Piotr Kuszewski w Sierpień 17, 2018, 10:54:20
Hej,


W jaki sposób się "przypomniałeś" u dealera? Telefonicznie, osobiście? Ja odebrałem samochód wczoraj i też nie mam aktywowanych usług online. Na stronie tomtoma znalazłem informację że trzeba poczekać 48h od momentu zakupu - pytanie tylko czy moment zakupu to zamówienie czy odebranie pojazdu u dealera. W ogóle jakie są Twoje wrażenia z działania tego systemu? Faktycznie są aktualne korki, ceny paliw? Pytam czy w ogóle gra jest warta świeczki.


Pozdrawiam,
Piotr
Tytuł: Odp: Citroen Connect Nav w trybie Online
Wiadomość wysłana przez: Michał Jarzębski w Sierpień 17, 2018, 14:28:32
Hej,


W jaki sposób się "przypomniałeś" u dealera? Telefonicznie, osobiście? Ja odebrałem samochód wczoraj i też nie mam aktywowanych usług online. Na stronie tomtoma znalazłem informację że trzeba poczekać 48h od momentu zakupu - pytanie tylko czy moment zakupu to zamówienie czy odebranie pojazdu u dealera. W ogóle jakie są Twoje wrażenia z działania tego systemu? Faktycznie są aktualne korki, ceny paliw? Pytam czy w ogóle gra jest warta świeczki.


Pozdrawiam,
Piotr


W momencie podpisywania odbioru auta sprzedawca aktywował usługę w systemie. Pojechałem zatankować i jak jechałem do domu to już miałem aktywne.


Zadzwoń do dealera i zapytaj czy Ci aktywowali. Widać to też w apce na telefon Citroena.


I tak, warto ale imho tylko dla korków. Reszta jest dla mnie nieistotna.
Tytuł: Odp: Citroen Connect Nav w trybie Online
Wiadomość wysłana przez: Norbert Mikła w Sierpień 17, 2018, 19:14:08
Hej,


W jaki sposób się "przypomniałeś" u dealera? Telefonicznie, osobiście?
Skontaktowałem się z Citroen Polska i na drugi dzień działało. Dealer mi tego nie uaktywnił, zorientowałem się po niecałym miesiącu.
Tytuł: Odp: Citroen Connect Nav w trybie Online
Wiadomość wysłana przez: Piotr Kuszewski w Sierpień 17, 2018, 19:31:12
Dzięki za odpowiedzi, w poniedziałek sie skontaktuję.
Tytuł: Odp: Citroen Connect Nav w trybie Online
Wiadomość wysłana przez: Bartłomiej Czerwiński w Sierpień 28, 2018, 17:42:24
[...] Widać to też w apce na telefon Citroena.

Załączyłbyś screenshot z appki pokazujący czego szukać?
Tytuł: Odp: Citroen Connect Nav w trybie Online
Wiadomość wysłana przez: Norbert Mikła w Sierpień 28, 2018, 20:06:10
Mniej więcej coś takiego jak w załączniku.
Tytuł: Odp: Citroen Connect Nav w trybie Online
Wiadomość wysłana przez: Łukasz Pisiewicz w Grudzień 29, 2020, 22:03:15
Mam aktywną usługę do 09.03.2023 roku ale od kilku dni przestała mi działać. Co może być przyczyną?
Tytuł: Odp: Citroen Connect Nav w trybie Online
Wiadomość wysłana przez: Norbert Mikła w Grudzień 30, 2020, 19:16:56
Najprostsza odpowiedź to: brak dostępu do internetu. Wtedy nie ma bata, działać nie będzie. Gdzieś w ustawieniach tabletu (niestety tak z pamięci nie powiem gdzie) da się sprawdzić czy system jest połączony i czy subskrypcja jest aktywna.


Możliwe też, że Citroen jak zawsze coś spieprzył u siebie na serwerach... Właśnie zajrzałem do siebie w aplikacji My Citroen i okazało się, że nie miałem aktywnego Real Time Traffic (które miałem w sumie aktywne od kupna samochodu). Aplikacja pozwoliła mi zakupić tą usługę na 3 lata za 0zł. Aktywowałem i leci mi od dzisiaj 3 lata ;). Mam nadzieję, że się nie zorientują, bo 2 lata miałem już wykorzystane ;P.