Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK I => Wątek zaczęty przez: Maurycy Pimpek w Październik 15, 2023, 16:55:10
-
Cześć.
Padł mi drugi raz silniczek prędkościomierza. Wcześniej przełożyłem od obrotomierza.Same silniczki trochę kosztują a mogę za cenę mniejszą niż sam silniczek kupić teoretycznie sprawny licznik.I teraz pytanie. Czy mogę tak sobie podłączyć nowy licznik i sprawdzić czy wszystko działa?Czy nie pomiesza się coś z przebiegiem?
-
Jeśli nie znasz przebiegu dawcy to nie ryzykuj, bo zaciągnie większy przebieg z licznika dawcy Jeśli taki będzie.
-
Przełóż silniczek, a co się stało w twoim? Pękła ośka?
-
Jeśli nie znasz przebiegu dawcy to nie ryzykuj, bo zaciągnie większy przebieg z licznika dawcy Jeśli taki będzie.
A czy LEXIą nie da się wpisać prawidłowego przebiegu?
-
Przełóż silniczek, a co się stało w twoim? Pękła ośka?
Właśnie tak chcę zrobić. Ale wolę sprawdzić najpierw czy silniczki sprawne. Jak nie to licznik odsyłam. Sprzedający może się zabezpieczyć jakąś plombą. Co do moich silniczków. Z pierwszym nie pamiętam co było ale wskazówka powoli cofała się do tyłu. Drugi najpierw zaczął zaniżać prędkość a po kilkunastu minutach wskazówka opadła i tylko lekko drga.
-
Lexią nie da się zmienić przebiegu, trzeba edytować pamięć licznika, a jak podepniesz z większym przebiegiem to ten przebieg zapisze się też w BSI i dojdzie wyjmowanie i grzebanie w BSI.
Sprawdź czy to nie pęknięte mocowanie wskazówki, druga opcja to ułamana ośka trybiku, można wtopić kawałek miedzianego drucika, był opis gdzieś na forum.
-
Kupiłem używany licznik za 89zł wraz z przesyłką. Sprzedawca zapewniał, że sprawny i mówił prawdę. Oba silniczki wymienione i wszystko działa.