Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK III (X7). => Wątek zaczęty przez: Bartosz Łogin w Lipiec 10, 2020, 22:26:07
-
Witam, czy spotkaliście się z problemem jak w tytule. Dokładnie przy 130 odłącza zimne powietrze. Zejdzie poniżej od razu się załącza. Czy spotkaliście się z tym problemem? Nigdzie nie znalazłem podobnego tematu.
-
Sprawdź przy niższej prędkości ale na niższym biegu tak aby się otrzymywały obroty dłuższy czas na tym samym poziomie co przy 130mk/h.
Przydało by się podpiąć jakiegoś fejsa (wystarczy na bluetooth) i poobserwować w danym momencie ciśnienie.
-
Skupił bym się raczej na temperaturze silnika niż na ciśnieniu. Klima jest odłączana jak silnik się przegrzewa a to jest wynikiem jego obciążenia wynikającego ze wzrostu oporów wraz ze wzrostem prędkości. Na gazie silnik pracuje na wyższych temperaturach niż na benzynie.
-
....Na gazie silnik pracuje na wyższych temperaturach niż na benzynie.
Tu akurat powielasz mity. ;) Czy na gazie, czy na benzynie - temperatura silnika jest identyczna.
Reszta to prawda. Jednak gdyby temperatura silnika była za wysoka, to raczej wskaźnik kierowcę by o tym wyraźnie informował.
-
Podłącz Diagboxa - błąd więcej Ci powie.
-
Miałem podobnie w innym samochodzie. Wymieniałem: korek od chłodnicy, termostat, wiskozę z wentylatorem a winna okazała się zapchana chłodnica. Do 100 km/h było ok a powyżej temperatura silnika rosła. Może być zabrudzona na zewnątrz i nie przepuszczać powietrza albo niestety zapchana w środku.