Zauważyłem, że podczas jazdy na wprost kierownice mam lekko obróconą w lewo. Po wyprostowaniu kierownicy, auto zaczyna delikatnie znosić w prawo.
Licząc na skorygowanie anomalii oddałem auto na ustawienie zbieżności, która została poprawiona (wydruk w załączniku).
Niestety po ustawieniu prawidłowej zbieżności, kierownica chociaż mniej - nadal jest lekko przekrzywiona podczas jazdy na wprost. Auto podobnie jak wcześniej delikatnie znosi w prawo przy wyprostowaniu kierownicy. Wróciłem do warsztatu z prośbą o poprawę - mechanik coś skorygował ale niewiele się zmieniło.
Teraz mam dylemat, czy nadal cisnąć warsztat, że kierownica wciąż krzywa. Czy temat odpuścić bo np. zbieżność tyły nie jest idealna i to ona wpływa na taki stan...
Macie podobne doświadczenia?
![Uśmiech :)](https://klubcytrynki.pl/forum/Smileys/akyhne/smiley.gif)
Ogólnie zastanawiam się, czy taka korekcja jest bagatelną sprawą lub czy dalsze śrubowanie nie spowoduje zerwania jakiegoś elementu (w takim wypadku trzeba będzie się pogodzić i jeździć jak jest)