Moje doświadczenia są takie, że nie ma co bawić się w ustawianie LPG, jeśli na benzynie nie ma poprawnej pracy silnika. U mnie pojawiały się błędy typu Antipollution Fault (różne przyczyny, m.in. zły skład mieszanki, wypadanie zapłonów, błąd katalizatora itp.) jak się mapy benzyny i gazu rozjeżdzały. Po skasowaniu błędów jeździłem trochę na B (wystarczy kilkadziesiąt km, ale w różnych warunkach). Jak auto pracuje poprawnie, baw się wtedy w strojenie LPG. Korekty LTFT i STFT na LPG i B powinny być porównywalne. U mnie nie ma zmotoryzowanej przepustnicy (gaz na lince), więc i adaptacji nie ma. Można natomiast przeprowadzić "inicjację urządzeń samodostosowujących" i chyba to też jakoś zeruje korekty (robisz 'diagnostykę', potem sekcja 'wtrysk', dalej szukasz tej wspomnianej "inicjacji...").