Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Przepływomierz w 2,7l V6 HDI  (Przeczytany 1650 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ryszard Bajzert

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 2
  • Skąd: Muhldorf am Inn
  • Posiadany samochód: Citroen C5 2.7hdi
  • Miejscowość: Muhldorf am Inn
Przepływomierz w 2,7l V6 HDI
« dnia: Maj 05, 2018, 14:52:38 »
Mam takie pytanie odnośnie przepływomierzy, a dokładnie różnicy w wartościach pomiędzy tylnym i przednim.
Auto odpala ale nierówno pracuje obroty są zbyt niskie żeby wrzucić bieg. Różnica to przy 1800 obrotów przód
mg/ na wtrysk 603 a tył mg/na wtrysk 101.
« Ostatnia zmiana: Maj 05, 2018, 15:09:08 wysłana przez Ryszard Bajzert »

Offline Ryszard Bajzert

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 2
  • Skąd: Muhldorf am Inn
  • Posiadany samochód: Citroen C5 2.7hdi
  • Miejscowość: Muhldorf am Inn
Odp: Przepływomierz w 2,7l V6 HDI
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 05, 2018, 16:02:23 »
Zanim napisałem próbowałem wszystkiego

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 902
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Odp: Przepływomierz w 2,7l V6 HDI
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 05, 2018, 22:32:45 »
Poczytaj na forum c6. Generalnie te przepływy wirtualnie tworzy sterownik tego silnika gdy nie zgadza mu się przepływ na którejś przepływce.

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 902
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Odp: Przepływomierz w 2,7l V6 HDI
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 08, 2018, 11:23:39 »
Z reguły nie dotyczy to przepływki. Głównie problemem jest zazwyczaj zacinający się egr lub problem z turbo ewentualnie jakaś nieszczelność w dolocie. Jak ECU silnika zauważy, że na jednej przepływce ma za mały przepływ powietrza to sobie tworzy dodatkowy przepływ na drugiej turbinie, tylko że jest to wirtualne i wprowadza w błąd diagnostę, który o tym nie wie. I jeszcze uwaga odnośnie zaworu EGR. Jeśli kupować nowy to tylko oryginał z ASO. Większość nowych podróbek nie działa prawidłowo i wprowadza dodatkowy chaos, bo ktoś jest pewien, że egr ma wymieniony a silnik działa jeszcze gorzej.