Mały update. Po 1 dniu ładowania napięciem 13V ładowanie wzrasta na 14,4-14,7V i w kolejnych dniach utrzymuje się na tym poziomie a jak auto stało kilka dni to 14,7-15V, więc jest dużo lepiej niż poprzednio. Wcześniej jak miałem naładowany aku to przez 4 dni ładowało po 13V, nawet jak jeździlem na krótkie odcinki, potem piątego dnia wskakiwalo na 13,4-13,7, a dopiero jak już aku był słaby i był problem z rozruchem, bo napięcie na akumulatorze było już ok. 12V to wskakiwało na 14,4V, ale to już było za późno. Pewnie gdybym jeździł dłuższe odcinki to byłoby lepiej, ale na krótkich odcinkach w zimie ten typ ładowania się nie sprawdzał kompletnie. Nawet po dłuższej trasie napięcie po wyłączeniu silnika było 12,6-12,7V a teraz jest 12,9- 13V po krótkim odcinku.
Więc jak ktoś ma takie problemy z ładowaniem to może sobie spróbować ustawić w lexii większy aku niż jest w rzeczywistości. U mnie pomogło.