Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: C5 X7 3.0HDI tourer - drgania układu wspomagania kierownicy  (Przeczytany 3837 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rafał Jankowski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 48
  • Posiadany samochód: C5 x7 Tourer 3.0 HDI 241KM
  • Miejscowość: Bydgoszcz
Odp: C5 X7 3.0HDI tourer - drgania układu wspomagania kierownicy
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 26, 2020, 19:28:23 »
Dzięki za pomysły Panowie. Nie mam spawarki więc zmodzę wszystko jutro w paracy.

1.  Dospawam do dużej nasadki 17mm z kwadratem 1/2" nasadkę 9mm (wchodzi idealnie). W ten sposób będę miał nasadkę 17 na małym przegubie i cienką przedłużką zmieszczę się od spodu w szczelinę przy stabilizatorze.
2. Z rurki gwintowanej i śruby zrobię rozpórkę, którą (zapierając się o stabilizator) będę mógł docisnąć klucz oczkowy do przekładni.

Offline Piotr Osiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 182
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 MKI 2002 2.0HDI
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: C5 X7 3.0HDI tourer - drgania układu wspomagania kierownicy
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 27, 2020, 01:21:39 »
Co do przewodów, to gdy są nieoryginalne będzie zaburzona charakterystyka przepływu cieczy (cokolwiek to znaczy) i mogą dziać się ŕóżne dziwne rzeczy.

Jeśli przewody są nieoryginalne, ale prawidłowo zrobione i są zastosowane dławiki to nic takiego nie występuje.
Lexia, VCDS, MPPS

Offline Rafał Jankowski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 48
  • Posiadany samochód: C5 x7 Tourer 3.0 HDI 241KM
  • Miejscowość: Bydgoszcz
Odp: C5 X7 3.0HDI tourer - drgania układu wspomagania kierownicy
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 28, 2020, 18:35:37 »
Wspawałem małą nasadkę w dużą i udało się podejść od dołu. Przyblokowałem jeszcze dużą przedłużką od góry żeby nasadka nie zmieniała kąta ale ta śruba jest nie do ruszenia bez demontażu przekładni. Może ktoś ją dał na Loctite albo co ale klucze mi siadają a śruba nie drgnie.

Offline Andrzej Makowski

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 5 356
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: 2x C5A 1.6PT/EAT8, C4 Picasso II 2.0 BlueHDi/EAT6
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: C5 X7 3.0HDI tourer - drgania układu wspomagania kierownicy
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 28, 2020, 22:44:06 »
Ja nie miałem problemów z ruszeniem śruby, ciężko coś doradzić. A wyjęcie magla to już trochę masakra. W ciemno kup płyn na dolewkę.
To jest moja opinia w dniu dzisiejszym dlatego zastrzegam sobie prawo do jej zmiany w dowolnym i dogodnym dla mnie terminie