(CITROEN C5 II 2.0HDI 2009) Witam, spotkałem się z niemałym problemem. Od jakichś 3-4 tygodni mi opadał tył samochodu, gdy był zgaszony. Gdy się go zapalało po czasie wystrzeliwał jak z procy na normalny poziom lub maksymalny (tylko tył). Pojechałem do mechanika, który się zajmuje citroenami. Stwierdzili, że to czujnik wysokości tyłu i dodatkowo mnie poinformowali o wycieku z przedniego siłownika, który wymieniałem w grudniu ubiegłego roku, i o tym że płynu hydraulicznego praktycznie nie było już w układzie. Więc powiedziałem, że ja to zareklamuję u mechanika (koszt około 1200zł z dolaniem płynu), u którego robiłem (zmiana mechaników wynikła z przeprowadzki), i wrócę na naprawę mechanizmu wysokości tyłu. Siłownik wymieniony, reklamacja uwzględniona. Wracam do pierwotnego mechanika, wymienili czujnik wysokości tyłu po czym dzwoni mechanik, że nie do końca działa. Niestety ale przetarła się pompa zawieszenia najprawdopodobniej przez brak płynu. Mechanik powiedział, że wymiana pompy to 4-5tyś. Stwierdził, że trzeba wymienić cały blok BHI.[/size]1. Czy konieczna jest wymiana całego bloku BHI, czy istnieje możliwość wymiany/regeneracji samej pompy?2. Czy wymiana całego bloku BHI tyle kosztuję?3. Czy powinienem ubiegać się o pokrycie kosztów naprawy u mechanika, który wymieniał siłownik?4. Co radzicie zrobić w takiej sytuacji?Pozdrawiam,Jędrzej K.