Cześć,
W nawiązaniu do mojego ostatniego wątku o ściąganiu samochodu w lewo i wibracjach kierownicy i Waszych radach, postanowiłem wymienić dodatkowo wszystkie elementy gumowe tylnego zawieszenia, łożyska tylnej belki oraz przodu. Wiem, że może wydawać sie to dziwne, zwłaszcza, ze nie wszystko na pewno jest do wymiany (chociaż np. poduszka silnika okazała się sparciała i po jej "rozprężeniu" zaczęła gubić olej, a wydawała się ok na pierwszy rzut oka), ale po prawie 20 latach eksploatacji chcę zrobić, nazwijmy to renowacje układu zawieszenia , przy okazji wymiany tarcz, klocków oraz tylnych zacisków. Mechanik w ASO przy corocznych przeglądach nie przyczepił się nigdy do niczego, ale mam wrażenie, że warto to dokładnie posprawdzać, tym bardziej, że sfery wg nich też były ok, a na moją prośbę po sprawdzeniu, przód okazał się do wymiany ( pisałem o tym w innym watku).Dużo myślałem o zmianie auta w ostatnim czasie i po analizie dostępnych dla mnie samochodów oraz kosztów, chcę zrobić wszystko, żeby C5-ka cieszyła mnie tak jak 10 lat temu przy zakupie.
Napiszcie proszę po powinienem wymienić w punktach zarówno z przodu jak i z tyłu.
Ostatnio wymieniłem wszystkie sfery ( IFHS ) oraz poduszkę silnika( SASIC) - ta widoczna od góry po prawej stronie silnika) przy okazji wymiany rozrządu.
było by super jakbyście zaproponowali także producentów.
Tarcze, klocki, oraz dla nadania świeżości tarcze kotwiczne z ślubami montażowymi już mam, wiec teraz chcę zakupić resztę i za jednym zamachem zrobić całość. Po całości prac auto będzie punktowo piaskowane oraz zabezpieczane antykorozyjnie od spodu.
Pozdrawiam i dziękuję za poświęcony czas.