Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Obecność strategii spalania na zimnym silniku w celu przyspieszenia nagrzania kabiny  (Przeczytany 1795 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bartłomiej Drużbiak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 055
  • Skąd: Kalisz
  • Posiadany samochód: C5 X7 2010 163KM FAP, C4 1.6 HDi 3D
  • Zainteresowania: HYDRO :D
  • Miejscowość: Kalisz
Dzisiaj znalazłem takie coś w opcjach BSI, wyłączyłem na próbę gdyż chcę się przekonać co to zmienia jednak może ktoś z was ma już doświadczenie w tej materii i wie np jak to wpływa na faktyczne szybkie nagrzanie oraz spalanie czy inne parametry.
Czekam na odpowiedzi

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka


Offline Maciej Dudziak

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 508
  • Skąd: Międzybrodzie Żywieckie
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 2.0HDI 163km 2009r.
  • Miejscowość: Międzybrodzie Żywieckie
Pewnie otwiera mocniej EGR żeby szybciej zagrzać płyn. Trzeba by włączyć aplikację i obserwować zachowanie zaworu  w obu ustawieniach.

Offline Bartłomiej Drużbiak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 055
  • Skąd: Kalisz
  • Posiadany samochód: C5 X7 2010 163KM FAP, C4 1.6 HDi 3D
  • Zainteresowania: HYDRO :D
  • Miejscowość: Kalisz
Włączyłem i na opcji "tak" ilość powietrza mierzona jest stała 1500 a na opcji "nie" jest taka jaką komputer chce

Offline Bartek Sieluck

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 374
  • Skąd: Tczew
  • Posiadany samochód: C5 2.0 HDI 163KM (198KM) Exclusive
  • Miejscowość: Tczew
Ok, ale przepływ zadany czy odczytany jest na 1500?

Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka


Offline Bartłomiej Drużbiak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 055
  • Skąd: Kalisz
  • Posiadany samochód: C5 X7 2010 163KM FAP, C4 1.6 HDi 3D
  • Zainteresowania: HYDRO :D
  • Miejscowość: Kalisz
Odczytany

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka


Offline Patryk Kaniewski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 510
  • Posiadany samochód: C5 X7 2010 2.0HDI 163KM Tourer Exclusive
Czyli silnik chodzi na takich parametrach jak przy wypalaniu FAPa, na to wychodzi.

Offline Bartłomiej Drużbiak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 055
  • Skąd: Kalisz
  • Posiadany samochód: C5 X7 2010 163KM FAP, C4 1.6 HDi 3D
  • Zainteresowania: HYDRO :D
  • Miejscowość: Kalisz
Czyli apetyt na paliwo powinien wtedy mieć większy? Puki co wyłączyłem, nie widzę jakiejś specjalnej różnicy jak chodzi o szybkość grzania przynajmniej w temperaturze do -5 bo tyle obecnie się kręciło

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka