Żeby sterownik wywalił błąd, to przynajmniej parę sekund (2-3) musi być duża rozbieżność między ciśnieniem zadanym, a zmierzonym. Sterownik nie umie wykryć na którym wtryskiwaczu jest za duży przelew. Jeśli by tak było, to by umiał to zakomunikować.
W dodatku jeśli nie wierzysz, że utrzymanie ciśnienia przy uszkodzonych przelewach, to też kwestia pompy, to zajrzyj na forum mondeo klub. Niektórzy z lekko wyrobionymi przelewami mieli problemy z błędami, a niektórzy mieli większe przelewy, a błędu brak. Bo mieli lepszą pompę, która dawała radę.
I tak jak mówił Piotr - wtryski nie mogą dawać za małego ciśnienia. Może to wasz skrót myślowy, że dawka paliwa jest za mała, bo ciśnienie we wtryskiwaczu ucieka w przelew - ale takiego sformułowania się nie używa, bo nikt nie mierzy ciśnienia we wtryskiwaczu.