Przyznaję, widać że niemiec wiedział czego mu potrzeba. Panorama,skóra,afil i masaże ale w ekraniki i czujniki "się bawić" nie chciał. Ja niestety mam astygmatyzm wzroku który objawia się problemem z określeniem prawidłowo odległości. Niestety mnie te czujniki by się przydały.
A tak przy okazji czy możliwe jest że w 2010 nie stosowali już skrętnych reflektorów? Diagbox (używałem pierwszy raz, wcześniej tylko lexia) nie łączy mi z kalkulatorem, jest też błąd korektorów położenia świateł. Doświetlanie mam realizowane przez zapalenie halogenów na dole. Tak ma być? C5 X7 to zupełnie nie moja bajka. Nie raz zarzekałem się tu na forum że takiego auta nie kupię ale polifta MKI znaleźć w dobrym stanie z przebiegiem do 250tys.km to jak wygrać w lotto i stało się. Wola posiadania hydro wygrała z uprzedzeniami. Trochę błędów diagbox pokazuje ale postaram się ogarnąć. Najpoważniejszy chyba to błąd P2566 -geometria turbo ale na razie nic z tym nie robię ponieważ tu na forum ktoś pisał że to może być od słabego akumulatora. Klapę mogę otworzyć z max 2 razy i wywala economy mode. Diagboxem nie jestem wstanie na zgaszonym silniku buszować w aucie dłużej niż 10minut bo economy mode. :/ Mam taki sam akumulator z zeszłego roku w poprzednim c5 więc chyba przełożę na próbę. Może będzie w lepszym stanie. Nie mam niestety prostownika, może wystarczyło by tylko podładować?
sorry za oftop, chyba zrobię osobną stronkę dla tego auta to może podpowiecie mi co i jak w tym aucie trzeba naprawić/ zrobić żeby było dobrze