Możliwe że regulator HA zaczyna "głupieć" i na postoju masz odciętą 3 sferę HA.
To, co napisałeś może być jednak faktycznie wskazówką, że jakaś niesprawność jest, bowiem u mnie w "ślepym teście" podczas jazdy - nawet na krętej i nierównej drodze nie odczuwam żadnej różnicy w pracy zawieszenia w trybie "sport" w porównaniu do trybu "komfort''.
Tylko, że regulator "sport" nie odcina fizycznie środkowej sfery - daje jedynie sygnał do komputera sterującego zawieszeniem, by odcięcie środkowej sfery odbywało się szybciej i w innym trybie. Może jakaś usterka powoduje, że cały czas jest wymuszony tryb "sport"?
Odcięcie z jakiegoś powodu (usterka) środkowej sfery na postoju nie powinno jednak dawać efektu całkowitego braku podatności na uginanie przodu.
Żadnych błędów zawieszenia w DB (poza standardowym „kątem kierownicy”) nie ma. Pogląd parametrów pracy zawieszenia podczas jazdy pokazuje, że tryb sport/komfort automatycznie przełącza się wraz ze zmianą stanu drogi/stylu jazdy.
Jesli jest coś uszkodzone, to chyba nie do namierzenia...