Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Problemy z silnikiem, nie pali  (Przeczytany 8553 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

crprog

  • Gość
Re: Problemy z silnikiem, nie pali
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 12, 2008, 15:55:25 »
100zl? jak bys mi pokazał gdzie takie to brał bym odrazu... w sklepie krzycza 160-190, na allegro nowe tez około 140-160zł, o co chodzi z jedna? mam jedna cewke mocowana na bloku ida z niej 4 przewody WN, i jest wtyczka 4 pinowa której kable ida do kompa i modułu zapłonowego. układ wtryskowy Motronic 1.3

Offline Paweł Hendrysiak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 314
Re: Problemy z silnikiem, nie pali
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 12, 2008, 16:40:11 »
W katalogu internetowym IC. Wchodzisz - Citroen ZX - 1.9i 122km - ukł.elektryczny silnika - ukł.zapłonowy czy jakoś tak i tam na dole jest cewka valeo taka jak opisujesz, cena 120zł co na nasz numer klubowy da pewnie coś koło setki.
Czy na 100% to ta to nie wiem, ale póki co to jest jedyny sklep gdzie wszystko pasowało mi idealnie i nic nie musiałem zwracać.
A na taki wypadek można oddać jak nie pasuje bylebyś nie montował.

ps. a z jedną to chodzi o to, że np zx 16v ma cztery osobne cewki.

ps2. żeby nie było nieporozumień - Ty potrzebujesz tą prostą cewkę czy tą zespoloną? bo zrozumiałem że masz rozdzielacz i cewkę osobno a teraz piszesz o kablach wn to wychodzi, że masz tą zespoloną? jeśli masz tą zintegrowaną - czyli nie masz rozdzielacza to jest droższa. i wtedy za ok 150zł masz zamiennik EPS'a.

ps3. wejdź i tak na intercars, tam są zdjęcia i pokaż którą masz

crprog

  • Gość
Re: Problemy z silnikiem, nie pali
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 12, 2008, 17:58:01 »

Offline Paweł Hendrysiak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 314
Re: Problemy z silnikiem, nie pali
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 13, 2008, 09:31:57 »
A to niestety masz tą droższą cewkę zespoloną. To oznacza jednak, że aparatu zapłonowego / rozdzielacza nie posiadasz. Piny dochodzące do tej cewki idą z głównej wiązki od komputera o ile się nie mylę.

Cena to tak jak pisałeś - za ok 150zł albo zamiennik EPS z IC albo ten BOSCH z allegro. Używanych nadal nie polecam - chyba, że masz gw. rozruchową. Na szybko możesz mierzyć opór pomiędzy 1 i 4 cylindrem i między 2 i 3 na wyjściu kabli zapłonowych. Ile powinno być to nie wiem (zależne od producenta), ale powinno być mniej więcej równo.

crprog

  • Gość
Re: Problemy z silnikiem, nie pali
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 13, 2008, 09:42:01 »
Dziala !!! :) znalazlem kolesia u mnie w miescie co mial anglika 306 rozbitego z znikomym przebiegiem:) wykrecilem sobie cewke i sprzedal mi ja za 40zl :) podlaczylem i chodzi jak zegareczek:) zauwazylem ze nawet jeszcze nigdy nie pracowal tak rowno odkad go kupilem :) ale co sie dzwiwic sprawna cewka nowa kable Bougicord'a swiece EQYUEM i nie ma wyboru :) Dzieki wam za pomoc :)

Offline Paweł Hendrysiak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 314
Re: Problemy z silnikiem, nie pali
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 13, 2008, 10:30:09 »
Masz kolego farta ;) Ja kiedyś ze szrotu 2 lusterka elektryczne przymierzałem i jedno nie chodziło w pionie a drugie w poziomie :)