Piotr Sobczak napisał:
Masa wszystkich trzech auta z XU10J4RS byla praktycznie taka sama czyli okolo 1200 kg (lzejsza bo wazaca okolo 1160 kg byla tylko 306 GTi6 w wersji Rallye ale ona byla fabrycznie zubozona na wyposazeniu - chodzilo o to aby obnizyc cene auta, ktore dalej mialo byc przygotowywane do sportu). Zawieszeniowo najlepiej zestrojona byla 306 GTi6, do dzis to auto jest uwazane za wzor tego jak prowadzic powinien sie kompakt (gdyby nie fatalne wnetrze i paskudne fabryczne opony Pirelli P6000 oraz kontrowersyjna 6 biegowa skrzynia to bylby niemal ideal jesli chodzi o mocnego kompakta lat 90-tych). Citroenowi nie udalo sie wypracowac kompromisu pomiedzy komfortem a nadsterownoscia (w Xsarze II nieco poprawiono komfort ale jeszcze bardziej auto stalo sie nadsterowne).
Piotrek, a czym się zawiecha w GTI6 rózni od 16v/VTS? Belka ma może inne drążki skrętne, czy jak to rozwiązali? I czym to prowadzenie aż tak odbiega od ZXa? Jest bardziej neutralny? Jak się ma do prowadzenie np. focusa uznawanego za króla prowadzenia kompaktów (mnie do gustu nie przypadł..)?
Fajnie byłoby gdzieś dorwać tanie GTI6 na dawcę do ZXa... szkoda, że prawie ich nie ma na sprzedaż, albo są w "sporych" cenach...
Co do wagi- mój waży, wg dowodu, 1090kg, a na wadze (z gazem, dwoma pełnymi bakami i standardową zaw. bagażnika) wyszło 1178 (czy coś koło tego).