0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Łukasz Dziedzic napisał:najlepsze to ze belke robilem lozyska nowe, czopy tez. z przodu koncowki dobre gumy wahacza wymienione tulejka na uk.kierowniczym wymieniona. moze byl kiedys uderzony no ale mam go juz ponad rok i wczesniej nie bylo tego problemu;/
Łukasz Dziedzic napisał:sprawdzilem koncowki stabilizatora z przodu i jest ok z tylu tez jest wszystko dobrze
Marcin Jankowski napisał:CytujŁukasz Dziedzic napisał:sprawdzilem koncowki stabilizatora z przodu i jest ok z tylu tez jest wszystko dobrzeSkąd wiesz czy jest dobrze, może stabilizator znajdujący się w środku belki puścił na wieloklinie i przyczyne masz gotową.Pawłowi H. chyba to się stało i to też po ok roku od regenracji.Jechałem ZXem z uszkodzonym stabilizatorem, objawy są takie że w zakręcie jak dziurę złapie to po prostu go przestawia do tego stopnia że trzeba kontrować. Tak jest u Ciebie?
Grzegorz Sławski napisał:czesc.nie wiem czy trafie ale ,,,,,czasami ten otwór trzymajacy sworzeń w zwrotnicy lubi sie wyryrac i auto jakby ~~ sie slizga na zakręcie (jesli lewa zw. to w prawo ,i odwrotnie)sprawdz może to ?pozdrawiam.
Jurij Martyniuk napisał:CytujGrzegorz Sławski napisał:czesc.nie wiem czy trafie ale ,,,,,czasami ten otwór trzymajacy sworzeń w zwrotnicy lubi sie wyryrac i auto jakby ~~ sie slizga na zakręcie (jesli lewa zw. to w prawo ,i odwrotnie)sprawdz może to ?pozdrawiam.właśnie w moim ten otworek z prawej strony jest "wyryrany" i w związku z tym mam pytanie, czy mogę zamontować zwrotnice od byle jakiego modelu? czy są jakieś różnice?