hałasu chyba...
Wskazówka odnośnie belki - niekiedy nie ma luzów, łożyska się mogą zapiec i belka staje w miejscu.
Generalnie jak jest sprawna nic nie skrzypi, nic nie wali z tyłu (choć to powodują najczęściej zużyte poduszki skrętne), koła są prawie pionowo i na łukach czuć dziwne
skręcanie tyłu i zacieśnianie zakrętu.
Jeżeli belka jest średnio sprawna to:
1. koła mogą (ale nie muszą) kłaść się (góra idzie do wewnątrz)
2. belka jest "niższa" - spójrz na linię nadkoli z tyłu, koła powinny chować się maksymalnie na ok 1/3 wysokości opony - jeżeli jest niżej to prawdopodobnie belka jest do naprawy,
3. może skrzypieć,
4. jest twarda - sprawna belka jest fajnie sprężysta,
5. luzy.
Odnośnie Twojego podpisu - głupie tłumaczenie. Wrzucasz do worda, instalujesz Firefoxa i masz po problemie z błędami.