z przewodami nic, ale może zimne luty w samym przekaźniku.
Warto rozebrać obudowę przekaźnika pompy paliwa i obejrzeć luty.
Drugi temat- sama pompa paliwa może się kończyć
może wytarte szczotki, może głupiejący pływak
(pompy w których paliwo omywa wirnik, zaopatrzone są w pływak zapobiegający zassaniu powietrza i detonacji paliwa)
trzeci temat - regulator cisnienia paliwa(zpuszka w okolicy listwy wtryskowej) - zazwyczaj pada w taki sposób, że
Jak masz energię do zabawy, podłącz żarówkę pod konektory pompy
Jeśli, będą problemy i :
- żarówka zgasnie - brak zasilania pompy
-żarówka świeci - brak paliwa, lub padnięta pompa
inny test:
pokręć rozrusznikiem kilka sekund, wyłącz zapłon i zdejmij przewód paliwowy z listwy - paliwo powinno znajdować się pod znaczym ciśnieniem i zdrowo "siknąć" z wężyka.
jeśli jest inaczej patrz wyżej, jeśli sikło, to znaczy że problem masz po stronie zapłonu