Hej!! Dzięki za propozycję.
Używane pompy ABS z ESP to wydatek w tej chwili od 400 do 700 zł a sprzedawcy dają zazwyczaj gwarancję rozruchową. Więcej mi nie potrzeba. Jak się ma spierniczyć, to się spierniczy. Zresztą ile razy wymienia się moduł ABS w samochodzie? To nie opony czy olej.
A propos zasilania, to czytałem kilka wiadomości, że nieraz się rzeczywiście dzieje tak, iż moduł ABS rozłącza się z BSI. Wina leży w większości przypadków w przerwanym kablu. Wystarczy jego wymiana (grosze) i wszystko gra. U mnie niestety analizowali wszystko i mam potwierdzenie od 2 zakładów (jeden to serwis), że to niestety padła część elektroniczna (kalkulator) modułu ABS.
Co śmieszne, to że w Wielkiej Brytanii w serwisie chcieli za wymianę bodajże 800 GBP - w każdym bądź razie wychodziło mniej niż w Polskim serwisie Citroena
A tak dla ciekawostki, to w internecie znalazłem zakład w UK, który trudni się naprawianiem elektronicznych zespołów tj. np. kalkulatory ABS - ale mi gdzieś stronkę wcięło i znaleźć nie mogę. Pewnie to tak samo jak z FAP'em - jak wiesz, że można wyczyścić samemu lub poprzez mechanika, to oszczędzasz kupę kasy; jak nie, to zakładasz nowy (zregenerowany) i bulisz jak za zboże.