U dołu chłodnicy masz korek upustowy, aby spuścić wodę musisz odkręcić odpowietrznik w chłodnicy u góry oraz odkręcić korek, tak samo odkręć odpowietrznik przy nagrzewnicy oraz przy termostacie. Odpowietrzanie układu podobnie lecz jak zalejesz już płyn odpalasz silnik ( wszystko zakrecone ) i chłodnica zalana po korek z odkręcona nakrętka, po odpaleniu silnika odkręcasz zawór przy nagrzewnicy i czekasz aż będzie lało płynem po czym poziom wody w chłodnicy spadnie wiec dolewasz na bieżąco, po tej operacji tak samo z koreczkiem przy termostacie lecz z tego co pamiętam musisz poczekać aż termostat się otworzy ( gruby wąż za termostatem będzie ciepły i twardszy ) po całej operacji powinno być ok, wyłączasz silnik zakręcasz korek od chłodnicy. Tak się robi w silnikach z gamy XU a przynajmniej ja tak robiłem nie wiem może źle
w TU jest tak samo chyba :-)
Jeśli o czymś zapomniałem proszę o jakieś poprawki dla kolegi.