Pytania ma zasadniczo dwa:
1. prostsze: czy po przekreceniu kluczyka do pozycji kiedy zapalają się kontrolki powinien sie zaswiecic panel klimy? tzn czy powinien wyswietlic temperature i czy da sie sterowac nawiewem? Bo u mnie panel aktywuje się dopiero kiedy silnik zaczyna pracować...
2. mam tak: w upał (35stC) kiedy jade caly czas z włączoną klimą, po np. godzinie jazdy w korkach, kiedy zatrzymam sie na krótki postój, nie moge uruchomic silnika. Akumulator, choć nowy, nie ma sily ruszać rozrusznikiem. Na holu zapala od razu. Kiedy jade bez klimy problemu nie ma. Wyglada to tak jak by chodzące cały czas wentylatory chłodnicy pobierały tak duzo prądu że alternator nie laduje akumulatora, a akumulator sie rozładowuje. I teraz: czy bardziej prawdopodobne jest że ktoś kiedyś wlożył alternator dający za mało prądu, czy raczej wentylatory przy włączonej klimie mają padniety jakiś czujnik który powinien je włączać i wyłączać? Bo mam wrażenie że jak jest włączona klima to wentylatory pracują non-stop. Bede wdzięczny za sugestie co i gdzie sprawdzać.
Chodzi o xm 98, 2.5td klimatronic, Pallas