No cóż, mogę mieć dla Ciebie niepokojące wieści . Kiedyś miałem BX-a i właśnie podobne stukanie zakończyło się wymianą wałka rozrządu ( jakieś 4 godzinki roboty).
Krzywki są utwardzane powierzchniowo i w momencie przytarcia wydzierają się bardzo szybko.Nie jest regułą ,że siadają wszystkie równomiernie.Może to być jedna i mamy kiszkę.
Moja rada - trzeba zdjąć pokrywę i przemierzyć .Do stwierdzenia usterki wystarczy ci zwykła suwmiarka , jak już ostro stuka to odchyłka kształtu krzywki będzie widoczna nawet gołym okiem(brak fazki na rancie).
Poza tym poprzedni właściciel mógł dolać do oleju zagęszczacza i teraz po wymianie oleju wychodzi szydło z worka.Tłumaczy to stukanie w miarę rozgrzewania oleju . Oczywiście to jest hipoteza ale warto ją sprawdzić.