Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [MK I]Wyświetliło komunikat: Suspension pressure faulty  (Przeczytany 5560 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Filip Marszałek

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 183
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: C5 2.2 HDI 2001 Break; C5 2.0 HDI 2014 BVA 6 Exclusive Sedan
  • Miejscowość: Rzeszów
Re: [MK I]Wyświetliło komunikat: Suspension pressure faulty
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 27, 2010, 13:11:36 »
Łukasz, na fotki czekamy ... :)

Tak między czasie zastanawiam się nad Wyceną w ASO jaką dostałeś:


Cytuj

Łukasz Piwnicki napisał:
1. Wymienic wiazke.
2. Wymiana pompy.
3. Wymiana plynu LDS.

Wstepny kosztorys 11454,68 zł z robocizną!!!


Tymczasem w tym wątku piszesz, że naprawa kosztowała Ciebie 1433,74 zł (brutto) z tym, że dostarczyłeś im pompę, którą zdobyłeś we własnym zakresie.

Do czego zmierzam ? Sprawdziłem ile kosztuje nowa pompa do mojego wieloryba - koszt, to 2 989,44 PLN (brutto). Biorąc pod uwagę "kosmiczny" kosztorys jaki Ci przedstawili i odejmując od tego koszt nowej pompy, którą sam im dostarczyłeś oraz odejmując od tego kwotę jaką finalnie zapłaciłeś, to jakbym nie liczył wychodzi, że sporo chcieli na początek zarobić na Tobie ...

Zastanawiam się czemu taką politykę Warsztaty ASO uprawiają ... Przecież to pracuje na dość powszechną negatywną opinię o marce Citroen - tylko wśród moich znajomych wiele osób twierdzi, że sobie tylko kupę kłopotu kupiłem, a ja znalazłem dobrego mechanika i z mojego wieloryba jestem zachwycony ... Czy nie mógłby Citroen wziąć tego bardzie za ... i zweryfikować ? Gdyby warsztaty ASO były kompetentne (wiele nie jest) i robiliby dobrze swoją pracę za przystępne pieniądze, to o wiele lepiej byłoby ...

Przepraszam za zejście trochę z tematu, ale taka mnie naszła refleksja po przeczytaniu tego wątku oraz po moich doświadczeniach w ASO po których w moim przypadku ich robotę poprawiał mój obecny "nieautoryzowany" mechanik, którego wówczas znalazłem ...

Offline tomasz lala

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 632
  • Skąd: handlowy młyn - golub dobrzyń
  • Posiadany samochód: gs/ gsa/ bx19d/ br19rd/ bx19trd/ xantia2.0 8v/xantiaII 3.0 v6-activa / C5 1,8
  • Miejscowość: handlowy młyn - golub dobrzyń
Re: [MK I]Wyświetliło komunikat: Suspension pressure faulty
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 27, 2010, 21:42:41 »
złodzieje i oszuści.  To nie mechanicy,tylko monterzy gotowych podzespołów

Offline Łukasz Piwnicki

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 231
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Opel Astra 1.9 CDTi 120 KM
  • Zainteresowania: urbanistyka
  • Miejscowość: Wrocław
Re: [MK I]Wyświetliło komunikat: Suspension pressure faulty
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 01, 2010, 13:48:42 »
To co wskazałeś rzeczywiscie na poczatku wygladalo dramatycznie...jednak na poczatku tak mi przedstawili kosztorys i nie chce juz wglebiac sie w to jak on dziala na ludzi, dla mnie motywujaco do dzialania...

z ciekawszych rzeczy np:

pompa 3000 zł
wiazka nowa - cala glowna dla samochodu 3900 zł
wymiana wiazki - ponoc to rozebranie calego auta 3800 zł ( policzyli sobie 18 godzin pracy)

wiec widac jak to dziala, no i teraz jak to sie ma do realu gdzie mozna wiazke naparwic bez rozbierania calego auta, wycinajac uszkodzona galaz, mozna zalatwic samemu pompe 350 zł, itd...

inna kwestia to swego rodzaju zagrywka, zobacz mozemy to zrobic za 11,5 tys ale jestesmy super i zrobimy to za 1500 zł:) pod rozwage:)

w kazdym razie wracajac do mojej pompy, przyjzalem sie mojej starej pompie i widac na niej ewidentne slady zwarcia, pompa na wiazce elektrycznej wchodzacej do niej jest przytopiona, w kazdym razie zauwazylem ze owiniete sa w oslonki teraz moje kabelki od lampy i pompy...

jak bede mial chwile to zamieszcze zdjecia co i jak...

ale tak czy siak sprawdzcie sobie wiazke dochodzaca do pompy, czy wszystko w niej gra...

pozdrawiam
SPRAWDŹ WIĄZKĘ PRZY POMPIE ZAWIESZENIA!

Cytryna sprzedana,...zakupiony Opel Astra...służę wiedzą, której tutaj nabyłem...