Witam,
Mam zx 1.4i TU3M 91r.
Po odczytaniu kodów mam błedy te odczytałem dzisiaj(34*32*31), a były i takie (53*14*33*32*31), (53*14*33*31), (14*33*30) reset pomaga na chwilę, dodatkowo mam inst LPG, ale nawet jak ją wyłączę i jadę na samej benzynie to błędy dalej się ponawiają i kontrolka K świeci, lub mryga w czasie jazdy i drażni, proszę o odpowiedzi, dużo już zmieniałem na rzeczy używane i nowe, min. wtrysk sonde, kable, aparat zapłonowy i dalej coś nie tak
Moje zapytania:
1.) Jak powinny być podłączone przewody od wtrysku i podciśnieniówki z aparatu zapłonowego do 14 - podciśnieniowy zawór regulacji zapłonu
http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/articles/article.php?id=310 czy to ustrojstwo powinno zasysać powietrze podczas pracy silnika, czy tylko regulować przepływ z podciśnieniówki? Czy podciśnieniówka powinna dawać jakiś opór jak dmucham w przewód, bo praktycznie go niema tak samo jak wciągam powietrze, wężyki oba są drożne tzn ten 2 od wtrysku taki sam efekt, jak to powinno wyglądać
2.) Czasami pojawia się problem że na benzynie jak go zapalę to zaraz gaśnie, pompkę słychać że dobija paliwo, a w czasie jazdy na benzynie np. ma doła jak mu wciskam gaz, objaw raz jest, a raz nie.
3.) Który czujnik temperatury odpowiada za skład mieszanki,
-ten od temp.płynu silnika 1920 C4 zielona główka obok termostatu zmieniłem go na nowy to mi nie odpala na zimnym silniku i sypie błędami, jak wyżej opisałem
-czy ten od temperatury silnika 024268 z niebieską główką tuż pod aparatem zapłonowym,