Hmm!
po 1 odczytaj kody błędów
po 2 zanim zaczniesz kopać pomierz wszystkie czujniki
potem będziemy myśleć
U mnie zaczołem kopać i nic dobrego to nie przyniosło patrz pkt.1,2
teraz mam do wymiany tps i nastawnik biegu jałowego(silniczek krokowy)
Każda interwencja w układ może spowodować więcej szkód niż korzyści.
Objawy masz podobne jak u mnie. A wystarczyło wymienić czujnik płynu chłodzącego i by było dobrze ale......
zaczołem grzebać i d..a .Nie wiedziałem co jest bo nie umiałem znaleźć przyczyny.
Teraz będąc lżejszy o 500zł (poznany mechanik z serwisu)
wiem że najpierw czyta się kody a potem szuka dalej.
Był uszkodzony tps i silniczek krokowy przez?
Nieudolnego mechanika nr1,lub2,lub3 lub przeze
mnie
tego nikt nie wie.
Ale autko od ostatniego z nich (nr.3) przywiozłem na lawecie
Zaprosiłem zapoznanego mechanika(diagnosta j/w)500zeta.
znalazł co miał znaleźć skasował i poszedł.
na 2 wizytę mnie nie stać. Więc sam robię co się da aby autko ruszyło.(patrz post silniczek krokowy)