Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: citren zx gasnie przy skręcie w prawo  (Przeczytany 1105 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline rafał benek

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 3
  • Skąd: częstochowa
  • Posiadany samochód: citroen ZX
  • Miejscowość: częstochowa
citren zx gasnie przy skręcie w prawo
« dnia: Październik 17, 2010, 19:31:20 »
witam mam taki problem z chwilą zapalenia rezerwy gdy skręcam w prawo na lekkim łuku  samochód gaśnie i nie mogę później od palić nie chce wejść na obroty muszę go później chechłać  z 15 minut.Czy to pompa.za Pomoc z góry dziekuje

Offline Tomasz Nowak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 134
  • Skąd: Częstochowa
  • Posiadany samochód: XM 2.9 V6 '98r
  • Miejscowość: Częstochowa
Re: citren zx gasnie przy skręcie w prawo
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 17, 2010, 20:06:29 »
Pb/On?

Janek lepiej nic nie pisz :P Bo znowu zje*** dostaniesz :)
PS. Działy to się koledze nie pomyliły?
Były: XM 2.1 TD 12V 93r
        Saxo 1.5 '97

Jest: XM 2.9 V6 + LPG Automat '98
        C4 1.6 16V + LPG '10

Offline Tomasz Żukowski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 725
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 2.0HDI MK1
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Warszawa
Re: citren zx gasnie przy skręcie w prawo
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 17, 2010, 20:31:26 »
Cytuj

rafał benek napisał:
witam mam taki problem z chwilą zapalenia rezerwy gdy skręcam w prawo na lekkim łuku  samochód gaśnie i nie mogę później od palić nie chce wejść na obroty muszę go później chechłać  z 15 minut.Czy to pompa.za Pomoc z góry dziekuje

Najprawdopodobniej na rezerwie pompa nie sięga poziomu paliwa .

Offline Artur Majewski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 715
  • Skąd: Żyrardów
  • Posiadany samochód: Drugi XM MKI V6 24v 200KM- :) :) :) SGI Stag Premium
  • Zainteresowania: rowerowe szaleństwa,mechanika
  • Miejscowość: Żyrardów
Re: citren zx gasnie przy skręcie w prawo
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 18, 2010, 00:57:34 »
Na pompie jest zamontowany filtr , który jest jednocześnie przedłużeniem o około centymetr przewodu ssącego. Jego połączenie z korpusem pompy musi być szczelne. Poza tym na dnie zbiornika masz ciekawe ustrojstwo zagarniające paliwo pod pompę aby zniwelować efekt rozpływania cieczy na dnie po bokach zbiornika ,jego dno jest płaskie jeśli dłuższy czas będziesz jechał po łuku pompa wyssie spod siebie paliwo i kapota. Żeby paliwo dostawało się pod pompę przy bardzo niskim poziomie trzeba się przemieszczać we wszystkich kierunkach  Masz jeszcze chyba troszkę skąpo ustawiony czujnik w baku. Obstawiam nieszczelność na zasysaniu. Dlatego problemy z ponownym uruchomieniem. Potwierdzam zdanie Tomka.
malibu

Były:125p ,ze trzy 126p,Fiat 131 Mirafiori , Wartburg, VW golf GTI (150 KM) , Opel Kadett Berlina , Renault Fuego GTS (przez 18 lat !!!) , Renault Trafic , Citroen BX , Mazda MPV, XM V6 24v Pallas (200HP :) )

Offline rafał benek

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 3
  • Skąd: częstochowa
  • Posiadany samochód: citroen ZX
  • Miejscowość: częstochowa
Re: citren zx gasnie przy skręcie w prawo
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 20, 2010, 20:49:37 »
Dziękuje za porady

Offline Adam Piasecki

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 3
  • Skąd: Szczecin
  • Posiadany samochód: citroen XM 2.0 16V `98
  • Miejscowość: Szczecin
Re: citren zx gasnie przy skręcie w prawo
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 23, 2010, 00:36:49 »
Skręcaj w lewo. Też można wszędzie dojechać. Kwestia czasu.

Offline Tomasz Nowak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 134
  • Skąd: Częstochowa
  • Posiadany samochód: XM 2.9 V6 '98r
  • Miejscowość: Częstochowa
Re: citren zx gasnie przy skręcie w prawo
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 23, 2010, 23:52:44 »
Cytuj

Adam Piasecki napisał:
Skręcaj w lewo. Też można wszędzie dojechać. Kwestia czasu.

Cytuj

Adam Piasecki napisał:
W moim Xm-ie 2.0 16V z 1998 r. czasami tył podnosi się i opada, nieraz kilka razy. Jak depnę na hamulec to przestaje, puszczę-rusza dalej w "tango"  Czy to coś skomplikowanego?
Czy ktoś wie o co chodzi? Bo ja nie.
PZPR albo pzdr
co kto woli

Cytuj

Adam Piasecki napisał:
Witam
W moim XM-ie 2.0 16V 1998 r. nie mogę w czasie jazdy rozgrzać silnika. Na postoju osiąga normalną temperaturę. Ten typ tak ma, czy to termostat?

Cytuj

Adam Piasecki napisał:Moj XM 2.0 16V pali latem w mieście 8-9 litrów na setkę przy ostrej jeździe. Teraz zimą na krótkich trasach 10-11 L na setkę. Może dlatego, że mam założony magnetyzer Maksor Special. A jak jest ze spalaniem u innych?

Mój XM jest boski. Nie oddam go za nic!
Chyba, że za 7400 zł (bez Maksora)

Adin, załóż sobie dystanse do ziemi, auto jak coś będzie się na nich opierać i nie będzie opadać.
Dwa, kup 3 czajniki elektryczne w Tesco, kup przetwornicę 12/230V i podłącz grzałki do silnika, będzie trochę lepiej.
Tri, zatrudnij kogoś do pchania samochodu, będzie mniej palił.

Sory za złośliwość, ale sam prosisz o rady, a z innych się śmiejesz... Pomijając, że bezsensownie odgrzałeś temat sprzed 2 miesięcy.
Były: XM 2.1 TD 12V 93r
        Saxo 1.5 '97

Jest: XM 2.9 V6 + LPG Automat '98
        C4 1.6 16V + LPG '10