Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [MKIII] Porady dla kupujacego i nowego w świecie citroena - prosze o pomoc  (Przeczytany 3806 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Marek Opoka

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 8
  • Skąd: Szczecin
  • Posiadany samochód: ASTRA III ale wkrotce C5
  • Miejscowość: Szczecin
Przymierzam sie do zakupu C5 mk3 z rocznika 2008/2009.
Najprawdopodobniej Disel 130 konny

Jako że jestem nowy w swiecie Citroena chciałbym prosic o pomoc użytkowników tych którzy mają dłuższy czas
do czynienie z C5a przede wszystkim z wersja mk3.

Troche juz wiem ale jak zawsze za mało

Stad moje pytanie główne :
Na co zwracać szczególna uwage przy zakupie modelu C5 mk3 z rocznika 2008/2009 ?

oraz pozostałe bardziej sprecyzowane
1.Czy bez zbednych operacji( podlaczenia przez kabel do kompa) można sprawdzić kody błędów podczas zakupu auta ?
Cos niedokładnie wyczytałem o funkcji CHECK ale nie wiem czy to jest odpowiedz na moje pytanie ?

2.Jaki wybrac zawieszenie ?
Mam obawy przed zawieszeniem Hydropneumatycznym ?
Jak skutecznie i samemu sprawdzic poprawnośc działania tego zawieszenia ?
Niestety nie wiem gdzie ostatecznie bede kupował auto i salonu moze nie byc pod reką?
A no i jeszcze jedno czy w tym "startym" typie zawieszenia one tez jest regulowane?


3. FAP - jak jest zywotnosc tego elementu, jakie sa przyblizone koszta wymiany ?

4. Jakie element auta psuje sie statysycznie najczęściej

5. Ile wg was powinno kosztować auto z rocznika 2008 ?

6. Czy C5 posiada jakis CAR CODE  czy cos takiego - kod bez ktorego nie podlaczysz sie pod kompa

7. Ponizej wycinka z Allegro kilku modeli. Prosze o luźne opinie.
To jeszcze nie przymiarka tylko na tej podstawie na pewno dowiem sie czegos cennego.
Dlatego prosze o wszystko co sie rzuca wam w oczy

http://moto.allegro.pl/citroen-c5-2-0-hdi-136km-exclusiv-parktronic-i1489900120.html