Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: CLARION PU ileś tam...A  (Przeczytany 1367 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Adam Pałka

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 340
  • Skąd: Nisko
  • Posiadany samochód: XM 2,0i 1990 automat, z HA
  • Zainteresowania: języki obce - obecnie szlifuję fiński
  • Miejscowość: Nisko
CLARION PU ileś tam...A
« dnia: Kwiecień 19, 2011, 20:56:49 »
Mam pytanie - czy można jakoś raz tak włączyć seryjnego Clariona, żeby nie wstukiwać za każdym razem kodu. Trochę mnie to już męczy. Próbowałem już kilku opcji, ale bez skutku.
Był XM 2,0i 1992 (???) HA

GS 1220 Club

Offline Zbigniew Patelski

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 992
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: XM 2.1 TD 1995
  • Miejscowość: Warszawa
Re: CLARION PU ileś tam...A
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 19, 2011, 21:10:09 »
Może podpinasz stały plus radia pod przewód stacyjki?
ja: XM 2.1TD [XUD11ATE] BVA 95'
XM Break V6 24V [ES9J4] BVA 97' (trwa remont blach)
ojciec: XM V6 12V [ZPJ] BVM 96'

Offline Adam Pałka

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 340
  • Skąd: Nisko
  • Posiadany samochód: XM 2,0i 1990 automat, z HA
  • Zainteresowania: języki obce - obecnie szlifuję fiński
  • Miejscowość: Nisko
Re: CLARION PU ileś tam...A
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 19, 2011, 21:45:16 »
No nie wiem. W poprzednim clarionie jak raz wprowadziłem kod, to za każdym razem radio włączałem bez ponownego wstukiwania; radio grało dopiero po przekręceniu kluczyka. A teraz nie wiem
Był XM 2,0i 1992 (???) HA

GS 1220 Club

Offline Andrzej Barzał

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2 360
  • Skąd: Ostrów Mazowiecka
  • Posiadany samochód: CX, C4GP, C5
  • Zainteresowania: Cytrynki, elektronika samochodowa
  • Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
Re: CLARION PU ileś tam...A
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 19, 2011, 22:03:24 »
Ewidentnie źle podłączone zasilanie. Do radia powinny dochodzić dwa plusy. Jeden stały do podtrzymania pamięci i drugi po stacyjce. Sprawdź czy nie są zamienione miejscami.
Moja stajnia:
C4GP 2.0HDi, C5 V6FL, CX do zabawy
 Wcześniej kilka różnych Cytryn. W klubie od ponad 23 lat.
Na co dzień elektronika samochodowa, klucze i kluczyki.

Offline Daniel Wolny

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 4 479
  • Skąd: Bytom
  • Posiadany samochód: C5 mk1 2003 2.0 16v BVM6
  • Miejscowość: Bytom
Re: CLARION PU ileś tam...A
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 19, 2011, 22:55:48 »
No i temat w złym dziale. Coście się tak wszyscy uparli na "Po godzinach"?

Offline Artur Majewski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 715
  • Skąd: Żyrardów
  • Posiadany samochód: Drugi XM MKI V6 24v 200KM- :) :) :) SGI Stag Premium
  • Zainteresowania: rowerowe szaleństwa,mechanika
  • Miejscowość: Żyrardów
Re: CLARION PU ileś tam...A
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 19, 2011, 23:51:02 »
Cytuj

Daniel Wolny napisał:
No i temat w złym dziale. Coście się tak wszyscy uparli na "Po godzinach"?[/quote
Co nie zmienia faktu, że Andrzej ma rację :)
malibu

Były:125p ,ze trzy 126p,Fiat 131 Mirafiori , Wartburg, VW golf GTI (150 KM) , Opel Kadett Berlina , Renault Fuego GTS (przez 18 lat !!!) , Renault Trafic , Citroen BX , Mazda MPV, XM V6 24v Pallas (200HP :) )

Offline Adam Pałka

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 340
  • Skąd: Nisko
  • Posiadany samochód: XM 2,0i 1990 automat, z HA
  • Zainteresowania: języki obce - obecnie szlifuję fiński
  • Miejscowość: Nisko
Re: CLARION PU ileś tam...A
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 20, 2011, 09:00:35 »
Tak sobie grzebiemy po godzinach i ten dział podchodzi - nie jest to jakaś konkretna usterka. Dzięki za podpowiedzi.
Był XM 2,0i 1992 (???) HA

GS 1220 Club

Offline Adam Pałka

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 340
  • Skąd: Nisko
  • Posiadany samochód: XM 2,0i 1990 automat, z HA
  • Zainteresowania: języki obce - obecnie szlifuję fiński
  • Miejscowość: Nisko
Re: CLARION PU ileś tam...A
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 20, 2011, 21:18:25 »
Sprawdziłem zasilanie - wszystko w porządku, wg instrukcji. Chodzi raczej o jakąś kombinację z przyciskami, albo kolejność przyciskania wraz z włączeniem - tak myślę, ale nic nie udało mi się wskurać. Po wyjęciu kluczyka jak gubil wszystko, tak gubi dalej.
Chodzi o radio ze zdjęcia







Właśnie znalazłem i jutro wypróbuję - Clarion PU9636A - na końcu są trzy zdania o wprowadzaniu kodu.
Był XM 2,0i 1992 (???) HA

GS 1220 Club

Offline Andrzej Barzał

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2 360
  • Skąd: Ostrów Mazowiecka
  • Posiadany samochód: CX, C4GP, C5
  • Zainteresowania: Cytrynki, elektronika samochodowa
  • Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
Re: CLARION PU ileś tam...A
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 21, 2011, 22:00:57 »
Na 100% procent jest 12V stałe tam gdzie powinno być i 12V po stacyjce? Jeśli było wcześniej inne radio to może być coś namieszane w kabelkach. Jeśli sprawdziłeś i jest ok, to pozostaje druga ewentualność uszkodzone radio. Innych opcji nie widzę.
Moja stajnia:
C4GP 2.0HDi, C5 V6FL, CX do zabawy
 Wcześniej kilka różnych Cytryn. W klubie od ponad 23 lat.
Na co dzień elektronika samochodowa, klucze i kluczyki.